Josteinsmira Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Finnes det vantette skjermer som man kan montere på utsiden av biler osv. Eller går det ann å bruke en spesiell plastik som kan legges over? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Sett på Pimp My ride nå eller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Niks, faktisk ikke. Men hadde vært morro å montert en skjerm på panseret til en bil eller noe. Eller til en ATV :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg tror det beste ville vært å montert selve skjermen på innsiden, og så sette en glass/plexi plate forran som beskyttelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Niks, faktisk ikke. Men hadde vært morro å montert en skjerm på panseret til en bil eller noe. Eller til en ATV :D Ok på Pimp my ride satte de nemlig en Skjerm i hvert hjørne av bilen.. i støtfangerene utvendig... Var en toyota corolla om jeg ikke husker feil. De brukte fremgangsmåten som Jan Erik forklarte over. Men de hadde ingen beskyttele på baksiden av skjærmen. den er tross alt utsatt for vann/ fukt. Men så er ikke Pimp my ride de som lager de aller mest praktiske løsningene heller da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ok på Pimp my ride satte de nemlig en Skjerm i hvert hjørne av bilen.. i støtfangerene utvendig... Var en toyota corolla om jeg ikke husker feil. De brukte fremgangsmåten som Jan Erik forklarte over. Men de hadde ingen beskyttele på baksiden av skjærmen. den er tross alt utsatt for vann/ fukt. Men så er ikke Pimp my ride de som lager de aller mest praktiske løsningene heller da... tror det var en lexus is200 om jeg ikke husker helt feil.. så den for en mnd siden ca sist :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Støp deg en liten boks i glassfiber (husk topcoat eller noe lignende så det blir vanntett. Lag en plexi front som du skrur fast i mot en gummipakning eller noe. Gjerne tett igjen med litt silikon rundt kantene. Burde vel være relativt greit å få til :) Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 tror det var en lexus is200 om jeg ikke husker helt feil.. så den for en mnd siden ca sist :) dem pimpa værtfall en (2004/2005, er ikke helt sikker år) Toyota Corolla.. den var hvit og var kræsjet OVERALT! den ble rød med "racing preg" *kremt*... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg