MacTore Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det noen som vet hva som må gjøres med en turbokonvertert g60 for å få den godkjent hos biltilsynet? Jeg har en under vudrering å kjøpe med nybygd motor.. jævla fet bil... men kjøper ikke om det er et helvete å få den godkjent.. Venter spent på bra svar:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 vel etter som er meg kjent så skal det ikke være noe problem det, så lenge effekten er den samme med Turbo som ved G-Lader, altså 160HK Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 kan stilles ned på wastgatestaget da, påsto selgeren.. så det er sikkert mulig... så setter de på en blombering på staget... men det er vel mulig å justere trykket på andre måter? Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 vel jeg er ingen "turbo-Guru" så jeg kan ikke si hvordan du skal/kan gjøre ditt eller datt på den. Men jeg kan ikke se noen store problemer med å få godkjent det, hvorfor ikke ta en tlf til biltilsynet i morgen? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 jeg tror jeg skal det:P Men jeg er 99% sikker på at bilen blir min da.. Her er annonsen: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1179777 Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 gjør det du ;) ser ut som en veldig pen bil. lykke til med kjøpet, og jeg håper at jeg kan gratulere med ny bil i morgen;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hehe... Spørs om pengene vil ut av konto da, og ikke minst INN på konto:D Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 hehe, kjenner til det.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hvis du skal godkjenne en G60T,må du dra til ett VW verksted å få de til å lese av turbotrykket,det skal ligge på mellom 0,6-0,5bar. du trenger ikke noe plombering på wastegate staget eller noe sånt. når du har vært hos VW,tar du bare med de papirene du får med til biltilsynet. brukte faktisk lengre tid på å få godkjent senkesett enn turbo! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 hehe... det er litt teit..:P Men takk skal du ha:) Gleder meg til å komme rullende med en corrado.. fineste bilen synes jeg:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 den 1% var nokk til å ikke kjøpe den^^ Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Du trenger papiurer på turbo kit'et som står på bilen også. Så må du ha måling av hk i motoren. NAF har vel noe slikt. De skal også plombere wg slangen men er jo ikke noe prob jukse med den. Jeg kan få den godkjent for deg i Bergen, men trenger bilen her da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 jeg trengte ikke noe dok på antall hk,trengte bare å få lest av turbotrykket hos vw... ikke fikk jeg noe plobering på wastegate staget heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er slike regler nå så enten har du vært heldig eller så har du vel stilt opp med balltre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 kommer snart g60 turbo i min fredrikk.. den kan du få godkjenne om du vil :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg