Toyota Forever Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Kan eg bytte om fra 4 trinnskasse til 5 trinnskasse uten og bytte/ korte mellomakslingen. bilen er kadett c 2.2 med 1600 bakaksling. Lurer og på om noken har tanklokkdeksel til C Coupe:rolleyes: MVH Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 mest sannsynelig så må du klippe å lime, men det er egentlig en smal sak bare du får det så bent som over hode mulig!!!! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 tankdeksel har jeg sett flere ganger på ebay. kjøpte faktsiskt der til min :) mellomaksel må lages til ja, med "tuten" fra manta 5 trinns, rekord e2 4/5trinns går også ann å bruke. så bruker du bakdelen fra en av delene, men IKKE ødelegg den du har. Ellers kan du prøve å få tak på en ascona/manta b automat mellomaksel. den passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Taker for svar:thumb ja har ikkje så lyst til å kappe den som eg har, blir grei og ha når delebilen skal på veien igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hvor langt er du komt med coupeen no da? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Går treigt.. har kjøpt bur, nytt taktrekk, gulvteppe, 4-pungtsbelte men klare ikkje å bestemme meg for hvilke stoler eg skal ha. har fått tak i 1600 understell, men er sveist sperr så eg trenger ny innmat. gjenstår berre å sette på ny kanal, frontplate, eventuelt skjermbreddere. Så må eg klare å bestemma meg for kva farge den skal lakkerest. satser å få den ferdig før eg er ferdig som lærling. Har og et 1600 limmo skall, som eg skal til og begynne på snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg