tjekk Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 var jo medlem i vw audi klubben i fjord, men kom aldri noen golf 1ere på treffene! noen hær som bor i trondheim? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Jeg bor i trondheim.. men golfen er ganske lekk fortiden ;) er ikke noe show-bil uansett :) Kanskje det blir det engang.. hvem veit :) Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Du hakke peiling på om alle golfene bruker den samme bunnpanna tilfeldigvis? Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 det veit jeg ikke, men lag egen tråd så har du nok svaret innen dagen er over :) hva slags golf1 har du da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 det veit jeg ikke, men lag egen tråd så har du nok svaret innen dagen er over :) hva slags golf1 har du da? Men før man lager ny tråd er det ganske lurt å bruke søkefunksjonen. Mener nemlig å huske at jeg har hørt noe om bunnpanner her før...: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101214&highlight=bunnpanne Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Men før man lager ny tråd er det ganske lurt å bruke søkefunksjonen. Mener nemlig å huske at jeg har hørt noe om bunnpanner her før...: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101214&highlight=bunnpanne Ah :) Så på tråden din nå böhser ;) jeg fant en bunnpanne med det samme artikkelnr som det du nevner i tråden over men den var for 1.6-1.6D-1.8 95 21 47 2 altså.. 95 36 47 1 er BUNNPANNE 1.3-1.8 / 1.5D-1.6D Hva tror folket jeg skal bestille? har 1.5l :) :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Du skal ha den som er flat i bunnen. Denne er levert på bl.a. 90hk G2. Har vært slik på alle 16V-motorer jeg har vært borti også. Altså skal du ha den bunnpanna jeg nevnte i den andre tråden. I og for seg har det ikke all verden å si hva du putter på, så lenge bunnpanna er til en 827-blokk (altså en motor fom. 1,5L). Begge utførelser passer, men den nevnte bunnpanna har en gunstigere form og et litt større volum, hvilket er gunstig. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 bumper denne, kansje noen nye har tilkommet? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 driver å lager ei hjemme side til oss... ikke kommet langt men. http://www.trondelageinserklubb.tk Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Var ute å kostemeg mot en blp golf i går! så hvis du husker meg med s2n som du kjørte sidenav endel send meg ei melling da så blir du med i klubben du å! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg