Gå til innhold

Ny type norske skilt???

Ranger emnet


Omega_V6

Anbefalte innlegg

kjørte bak denne bilen i går.. den hadde lyst blått skilt med gule tall og bokstaver.. hadde norske veiavgiftoblater og på skiltrammen stod det navnet på en forhandler i oslo-området..

 

93a0ea94.jpg

 

hadde bare mobilkamera, så bildet ble dårlig..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har kjørt langt de då.. på ferie i bergen kanskje.. men en hyundai (ikke for å fornærme noen) som ambasadebil?? hadde eg ikke trodd.. jaja..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har kjørt langt de då.. på ferie i bergen kanskje.. men en hyundai (ikke for å fornærme noen) som ambasadebil?? hadde eg ikke trodd.. jaja..

 

har selv kjørt bak en sliten merc 190e diesel med blårøyk fra den kinesiske ambasaden mot hønefoss jeg.. hehe..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kalt diplomatbiler. Ambassader og noen statslige instutisjoner bruker disse ved spesielle oppdrag/besøk. Som oftest litt mer staselige biler enn denne, og gjerne skuddsikre og...

 

Går forresten flere av de her i byn en denne ja.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundaien er sikkert fra den koreanske ambassade :D

Tror faktisk det stemmer.

Hver ambassade har sine egne to første siffer i skiltet, og mener jeg sjekket at 53 var Korea.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår