Gå til innhold

318is m/kompressor

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vel.. skeptisk som jeg er vil jeg helst se papirer på de 280-300hk.

Er jo litt merkelig at Torque Developments i england bare kan hente ut 190hk med kompressor.

Og esstuning, som er regnet for å være guruer på bmw og kompressorer bare henter ut 220hk fra en 320i.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det høres voldsomt ut med 300 hk på 318is ved og bare sette på en presse....... hmmm. en kompis har en 320i e46

har montert presse og supersprint på den han fikk ut 260 hk

og det på rekke sekser på ca 150 hk orginalt.....

DOFFEN

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er 300hk i den, så lurer jeg på hvor lenge motoren varer.. hvis proffene ikke tar ut mer enn 220-260hk av 320i .. bonde

Håper motoren har blitt forsterka i såfall :D

Dog, jeg tror neppe det er no særlig mer enn 250 gærne hester i den motoren :)

Disclaimer: jeg er ikke bmw-ekspert, og ikke ekspert på kompressormotorer :rolleyes:

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han karn har satt på en kompressor på en 318is er det blitt gjort sykt mye med motoren for at den skal tåle 300Hk!

vanlige motorer som det ikke er gjort noe med, bare satt på en kompressor, kan lades til ca 7psi. og det vill si på en 325 er 285HK

så en 318is har 140Hk (og den kan ikke lades mer enn 5-6PSI)

blir det rundt 200-220Hk.

Kompressor er en dyr form for tuning 30-50k sikkert mer for montering og godkjening!! og hva med forsikring... dyrt dyrt.

da er det nesten bedre og kjøpe en M3!

Turbo er et bedre alternativ!

bil

[x] BMW 318IS M-Tech 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han med 318is'n bestilte i går ny motor, fabrikk tuna 318is motor ifra bmw i tyskland...

M3 motor?? Den har vel 300 gamp.. Men hva i alle dager skal han med en ny motor når han har en som allerede yter 300 hester?? Han har kansje kommet over en fabrikkstuna 318 motor med 1000hk?? Sorry - dream on..

Lenke til kommentar
Del på andre sider