lulle Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hvor kan man få tak i et chaker hood til T/A 80 mod, er det noen som har et liggende, behøver ikke være perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Du mener vel Shaker Hood, bare panseret eller trenger du Shaker Scoopet også ? prøv Phoenix US Cars eller Firebird-Camaro skroten i Sverige, tror det er samme panseret fra 74-81 mod Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Du mener vel Shaker Hood, bare panseret eller trenger du Shaker Scoopet også ? prøv Phoenix US Cars eller Firebird-Camaro skroten i Sverige, tror det er samme panseret fra 74-81 mod Shaker hood,, heter det, ble en skrivefeil der.hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Trenger du selve shakeren eller hele panseret?? hvis du trenger panser er det mulig jeg kan skaffe det via en kompis av meg som har et par-tre pansere liggendes! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Har vel ikke gummifront og den kompisen din? (-79) Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 tror ikke det. Bilen han har deler fra er en 76 mod som skulle bygges om til 77. så ble den solgt til en annen bekjent av han for å bruke rammenret (ove's bil!). men delene fins enda... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Trenger du selve shakeren eller hele panseret?? hvis du trenger panser er det mulig jeg kan skaffe det via en kompis av meg som har et par-tre pansere liggendes! Har turbopanser på nu, det er orginalen, så må ha panser og shakeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ok! kan ringe han nå og spørre om han har panseret fremdeles. vet ikke om han har shaker... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 "Den du ringer, kan ikke nåes for øyeblikket" blablabla! Sender deg en PM med nret hans! si du snakket med Anders med trans amen! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hmmm du trenger kansje hele luftfilter huset til en med shaker scoop da, siden shaker'n fungerer som toppdeksel til luftfilteret. BLACKBIRD, jeg vet om en 79 front som ligger i Ålesund, men jeg må sjekke med han som eier den først, om han er interessert i å selge. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hmmm du trenger kansje hele luftfilter huset til en med shaker scoop da, siden shaker'n fungerer som toppdeksel til luftfilteret. BLACKBIRD, jeg vet om en 79 front som ligger i Ålesund, men jeg må sjekke med han som eier den først, om han er interessert i å selge. jepp må ha luftfilterhuset å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Vær klar over at alle shaker'e ikke er like, er høydeforskjell pluss at noen ikke hadde luftfilteret "sentrert" under scoopet. Hvis ikke for mye sol og alkohol har ødelagt hjernen helt, mener jeg å huske at du hadde en Chevy SB i Trans AM'en, vill tro at en shaker fra en 80-81 med 305 vil passe best med tanke på sentrering og høyde ut fra panseret. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Trenger du selve shakeren eller hele panseret?? hvis du trenger panser er det mulig jeg kan skaffe det via en kompis av meg som har et par-tre pansere liggendes! Har du forhørt deg med kompisen din om panseret,? de hadde ikke hos phoenix. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Sendte deg en PM. Har ikke tid i dag til å ringe sjø. er på jobb. også har jeg ikke nett hjemme så jeg får ikke gitt noe svar før på mandag. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Sendte deg en PM. Har ikke tid i dag til å ringe sjø. er på jobb. også har jeg ikke nett hjemme så jeg får ikke gitt noe svar før på mandag. OKI. ingen hast med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg