Gå til innhold

En liten photosession med pappabiler:)

Ranger emnet

Qvarren

Anbefalte innlegg

Eg å en kamerat var ute å kjørte pappa sine biler i kveld. Fikk litt lyst å ta noen bilder i kveldsmørket

Den sorte med skiboks er pappa til kameraten min sin bil. 2006 V70 Med "Dynamic" pakke: Chromma speiler, Edition felger og sportinteriør. D5 185hk diesel og 6trinns automat.

Den grå er pappa sin bil. 2004 V70 med "Titanium Sport" pakke: Lakkerte lister i sølv, Senkesett med krengningstag, Mørk Chrom lakkerte felger, Xenon, Sport interiør og "Carbon" lister innv. 2,0 T 180hk bensin og manuell.

v702.JPG

v703.JPG

v704.JPG

ojjj.JPG

v701.JPG

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ihvertfall linkene:

Med stativ hadde de blitt hakket bedre... :)

Stemmer:P Men siden vi ikkje hadde stativ så ble det ikkje så supre bilder.. Men gode nok for oss en sen onsdagskveld:)

Er 2 andre pappabiler som burde vert med også.

En S80 og en NY V70 som ennå er på fabrikken:)

-Volvo 940 Turbo

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. Audi, Toyota OG VW på volvoforumet? ikke bra:iconsm

hhe ja ble dette plutselig en "se hvor stygg bil foreldra mine kjører" tråd? synes nesten det var gale nok med bilder av v70's her, men jeg gidder ikke bry meg siden han egentlig bare ville vise oss noen bilder han synes var fine, sååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snakk om pappabiler og stefadern har en Prius. Den koster bortimot en halv mill, så den er vel dyrere enn de fleste bilene brukere på bilforumet har. Den hadde ikke vært mitt førstevalg, men har mye toys, det skal han ha. GPS DVD kart navi, stemmestyring, bluetooth telefon tilkobling, to motorer, over 500nm, osv. Men så pen å se på er den ikke, men faller bedre i smak enn 240..

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider