Gå til innhold

Selges: Diverse utstyr meget billig

Ranger emnet

Mr. SQ

Anbefalte innlegg

Grunnet omprioriteringer selger vi ut et utvalg meget gode produkter til sterkt reduserte priser. Ingen av produktene har vært brukt, men noen har blitt benyttet for fysisk visning av produkter.

Alle produktene er av meget høy kvalitet og prisene gjelder kun det begrensede antall som er vist her.

1 stk Xetec DTM 725 DVD spiller med Touch Screen. Spilleren har DSP, innbygget Surround prosessor, 6 kanals linjeutgang og klargjort for navigasjon. Innebygget er også en 5 kanals forsterker. Den er ikke brukt, men pakket ut av eske flere ganger.

Veil pris er 16990,- Denne spilleren selger vi for høystbydende over 8000,-

pic_102_product_front-sideopen.jpg

1 stk Xetec Prestige P-5 EVO. (Solgt til en heldig ny eier)

En 5 kanaler av meget høy kvalitet. Ble kåret til en av fjorårets beste forsterkere av Car Audio and Electronics i Januar i år. Forsterkeren er ikke bruk, kun pakket ut av eske flere ganger. Forsterkeren er fysisk svært liten. Forsterkeren yter i overkant av 80 watt ved 4 ohms belastning på 4 av kanalene, og i overkant av 500 watt på basskanalen ved 2 ohms belstning.

Veiledende pris er 7990,- Dette eksemplaret går for høystbydende over 4000,-

pic_14_product_endstufe_p5_evo.jpg

2 stk Xetec Prestige P-2 EVO. Meget kraftig 2 kanaler av høy kvalitet. Samme design og størrelse som P-5 EVO, altså veldig liten. Meget pen forsterker med høye ytelser. Disse to er overliggere fra et prosjekt som har blitt omprioritert. Da vi har valgt å ikke lagerføre denne serien, selger vi ut de to gjenværende forsterkerne svært billig. disse ligger fortsatt i transporteske. Dette er meget gode forsterkere, så har kan det gjøres et kupp.

Forsterkerne yter ca 200W per kanal ved 4 ohms belastning, og er stabil ved 1 ohm.

Veiledende pris er 5990 pr stk. Vi selger til høystbydende over 3500 pr stk, eller høystbydende over 6000 for begge.

pic_12_product_endstufe_p2_evo.jpg

1 Sett Xetec Prestige P-6. Dette er et komponentsett av meget høy kvalitet. Elementene er laget av Scan Speak og bygger på noe av det beste fra denne velrennomerte element produsenten. Dette settet var tenkt i samme prosjekt om de to P-2 EVO forsterkerne, og selges derfor ut tilsvarende gunstig. Settet har vært pakket ut et par ganger, men aldri vært brukt.

Veiledende pris for dette er 13990,- Dette settet kan erverves for høystbydende over 7000,-

pic_48_product_detailansicht_p_6_p.jpg

Alle disse komponentene er av meget høy kvalitet, og selges kun ut grunnet omprioriteringer. Vi slutter ikke å selge, eller markedsføre merket, men for oss er det ugunstig å ha disse produktene på lager p.t.

Info om produktene kan finnes på http://www.xetec.de

Dette er muligens blandt de beste kjøpene som kan gjøres i år, og når disse er solgt ut, er det fullpris som gjelder.

Seriøse henvendelser kan gjøres til glenn@musicaltransparency.com

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en brukt Xetec G-500 monoblokk, som har vært til utlån til en russebil. Denne yter 1x350 ved 4 ohms belastning og ca 600 ved 2 ohms belastning. Veiledende pris er 4590,- denne går for høystbydende over 2000,-.

pic_20_product_endstufe_g500kmii.jpg

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ble litt interessert i spilleren!

Hvordan er zetec dtm 725 i forhold til pioneer avh 5700? Følger det med fjerkontroll også? Har du en god side som gir mer info om spilleren? Er jo litt ukjent merke.

Du skriver "vi"... Er dette et firmasalg eller privatsalg? Tenker på garanti osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg ble litt interessert i spilleren!

Hvordan er zetec dtm 725 i forhold til pioneer avh 5700? Følger det med fjerkontroll også? Har du en god side som gir mer info om spilleren? Er jo litt ukjent merke.

Du skriver "vi"... Er dette et firmasalg eller privatsalg? Tenker på garanti osv...

Heisan,

Jeg har ikke testet spilleren opp mot Pioneeren, desverre.

Det følger med fjernkontroll som styrer så og si alle funksjoner.

Merket er foreløpig relativt ukjent i Norge, vi er de første som tok dette inn. Forsterkerne er bygget som stridsvogner og gjør en meget habil jobb. Dem har fått meget fin omtale i ulike bransjeblader.

Produktene var i utgangspunktet mine, da jeg kjøpte dem ut av firmaet for bruk i en privat bil, men grunnet endringer selges produktene fra firmaet med full garanti.

Jeg hadde aldri valgt produkter til eget bruk som ikke representerte noe meget spennede. Grunnen til at dem selges er rett og slett omprioriteringer.

litt mer info:

http://www.xetec.de/download.php?datasheet=true&file=datasheet_102_en_xetecdtm-725manual-english2.pdf

http://www.xetec.de/main/index.php?cms_menu_id=280&language=en

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyret er fortsatt ikke solgt.

Dette er meget godt utstyr til svært lite penger.

Er det noen som tør prøve ut et merke som virkelig er på vei opp, er dette en unik mulighet til å skaffe seg meget gromt utstyr.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Produktene skal vekk, men ikke for en hver pris!

Dette er ekstremt gode kjøp på produkter av meget høy kvalitet. Til prisen som forlanges, finnes ikke bedre produkter.

Vil minne om at produktene ikke er brukt.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Xetec P-5 EVO'n er nå solgt til en heldig ny eier.

Resten av produktene er fortsatt tilgjengelige.

Jeg vil få minne om at dette er produkter som begynner å få svært høy annerkjennelse i Europa og USA. Her får man enormt mye for pengene. Prestige EVO forsterkerne blir ofte rangert sammen med gromforsterkere fra andre produsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xetec P-5 EVO'n er nå solgt til en heldig ny eier.

Resten av produktene er fortsatt tilgjengelige.

Jeg vil få minne om at dette er produkter som begynner å få svært høy annerkjennelse i Europa og USA. Her får man enormt mye for pengene. Prestige EVO forsterkerne blir ofte rangert sammen med gromforsterkere fra andre produsenter.

Produktene skal vekk, men ikke for en hver pris!

Dette er ekstremt gode kjøp på produkter av meget høy kvalitet. Til prisen som forlanges, finnes ikke bedre produkter.

Vil minne om at produktene ikke er brukt.

Glenn

Tror vi har fått det med oss at dette er veldig bra produkter til en billig penge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene trekkes for salg. Vil bli benyttet i fremtidig prosjekt.

Ønskers samme produkter, gjelder priser via våre forhandlere, eller salg fra oss til veiledende pris.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider