pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Noen som vet sånn ca hvor hardt topp-dekselet skal skrus fast? og det er en suselyd i motoren nå jeg ikke har funnet ut hvor kommer fra... og jeg har også store problemer med å få bilen til å gå på tomgang:( Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 bump.. trenger svar! hvor hardt skal toppdekselet sitte? har fiksa tomgangen nå... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 kom igjen a... dere vet det... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Bare litt håndemakt.. bruk en liten skralle... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvilke motor er det du har? Suser ihvertfall ganske bra fra forgassermotorene på tomgang. Leitet meg halvt ihjel etter en svak suselyd før jeg skrudde av luftfilterslangen og hørte hvor lyden kom fra. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 B21ET... synes nesten lyden kom i stad... men har vel vært en liten en hele tida... men virker mye nå.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Se etter vakuumslanger først og fremst! Sånn passe hardt med en liten skralle..ikke for hardt og ikke for løst! Viktigste er vel at du strammer temmelig likt på alle skruene Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 spray med startgass, hårspray, deodorant, rustløser etc rundt der det suser og hør når motoren får en annen gange. da er du i nærheten av der det eventuelt er lekkasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg