Michael_ Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 noen som skal dit? 181 påmeldte biler : ) http://www.nmkelverum.com/scripts_nmkelv/websider/?niven=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaT84 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 fult mulig... hvis jeg rekker å få ferdig bilen :p Siter kjør hardt kjør stil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 12.-13.august hadde jeg tenkt meg ditt da. Får se om jeg har noe å kjøre med. Tilskuer blir jeg uansett. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 12.-13.august hadde jeg tenkt meg ditt da. Får se om jeg har noe å kjøre med. Tilskuer blir jeg uansett. skrev feil : / Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ja jeg skal dit.. som tilskuer.. skal dit på søndag hvertfall kanskje lørdag å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 planer om å kjøre hvis jeg rekker.. ellers blir jeg vel tilskuer mm. Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 197 biler i senior og 254 tilsammen :D tror dette kan bli veldig morro :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 kjetil finstad vant etter å ha vunnet både C og B finale.. det er en bra prestasjon selv om det røyk fælt av bobla på slutten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ble ikke noe kjøring på meg.. men fikk god tid til å se på :D tror det er lenge til jeg ser 5 bobler i a-finalen :D hvordan gikk det med de som kjørte? edit: er imponert over lillegrend jeg! tør ikke tenke på mye de boblene han slo i a-finalen var pokostet, men den golfen hans, den var ikke påkostet stort. men han hang på finstad hele jvæla veien til mål :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hvordan gikk det med de som kjørte? Jeg kjørte der med en Saab. Heatseier i første omgang, ledning på coilen som datt av i andre omgang, fjerdeplass i tredje omgang og tredjeplass i siste omgang. Fikk tatt livet av ei Boble i siste omgang og fikk hoppa litt! Firhjulsløft like ved mål der, rett forbi en lyktestolpe og ned i lyng og mose! Var langt ifra en finaleplass. Trur jeg endte som nr 66 til slutt :p Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg kjørte der med en Saab. Heatseier i første omgang, ledning på coilen som datt av i andre omgang, fjerdeplass i tredje omgang og tredjeplass i siste omgang. Fikk tatt livet av ei Boble i siste omgang og fikk hoppa litt! Firhjulsløft like ved mål der, rett forbi en lyktestolpe og ned i lyng og mose! Var langt ifra en finaleplass. Trur jeg endte som nr 66 til slutt :p så at du kjørte første omgang og tredje eller fjerde omgang : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 var det ikke 5 bobler i a finalen der i fjor oxo da? +kent andre stuvsett i corado Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 var det ikke 5 bobler i a finalen der i fjor oxo da?+kent andre stuvsett i corado mulig det, var ikke der jeg fjor jeg : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 planer om å kjøre hvis jeg rekker.. ellers blir jeg vel tilskuer mm. du får ta med deg bilen ned hit snart..så kan vi dra på hakavik treninger sammen..min bil i bussen og din på henger'n..hehe.....er bilen retta etter takinga?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hvor mange påmeldte var der her a...hørest ut som et løp med mye fart og spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg