oleopel Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg kjørte der med en Saab. Heatseier i første omgang, ledning på coilen som datt av i andre omgang, fjerdeplass i tredje omgang og tredjeplass i siste omgang. Fikk tatt livet av ei Boble i siste omgang og fikk hoppa litt! Firhjulsløft like ved mål der, rett forbi en lyktestolpe og ned i lyng og mose! Var langt ifra en finaleplass. Trur jeg endte som nr 66 til slutt :p nei du, du for nokk holde deg til OPEL;) går mye bedre da, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 nei du, du for nokk holde deg til OPEL;)går mye bedre da, hehe åååhh så enig ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 åååhh så enig ass litt uenig. trenger en c opel med b230a Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 litt uenig. trenger en c opel med b230a eller at det bare er bakhjulstrekk og heter opel...gjerne med volvo maskin i daa...hehehe eller opel senator 3liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 eller at det bare er bakhjulstrekk og heter opel...gjerne med volvo maskin i daa...hehehe eller opel senator 3liter ok la gå da. Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 du får ta med deg bilen ned hit snart..så kan vi dra på hakavik treninger sammen..min bil i bussen og din på henger'n..hehe.....er bilen retta etter takinga?????? kunne gjort det ja. hadde vært fett lixom. trengte nesten ikke retting. ruta kan brukes også Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 kunne gjort det ja. hadde vært fett lixom. trengte nesten ikke retting. ruta kan brukes også jaaa fatter'n sa det var greit lixom... er ikke no stress å ta bussen til hakavik med henger på lixm..så kunne begge kjørt...eller å tar vi bare min den ene gangen og din den andre gangen eller no...hehe....okeeeii...det er bra det gikk pent for seg daa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirty opp Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jaaa fatter'n sa det var greit lixom... er ikke no stress å ta bussen til hakavik med henger på lixm..så kunne begge kjørt...eller å tar vi bare min den ene gangen og din den andre gangen eller no...hehe....okeeeii...det er bra det gikk pent for seg daa bare en rolig runde rundt Siter Team Laban Eier: [ ]Mercedes 190 [ ]Mercedes 190 delebil [ ]Volvo 245 brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 nei du, du for nokk holde deg til OPEL;)går mye bedre da, hehe Ny Opel er handla inn! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ny Opel er handla inn! hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hvordan? Nybygd Kadett GSI. Har også ett Kadett skall jeg skal bygge til vinteren. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Nybygd Kadett GSI. Har også ett Kadett skall jeg skal bygge til vinteren. jaok : D når kjører du neste gang da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 jammen så bra da!!!;) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 jaok : Dnår kjører du neste gang da? Landsfinalen 26.august ;) Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Landsfinalen 26.august ;) kommer kanskje å ser på ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg