nicoloco Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ja, det blir litt av en tur. Takk for det, jeg tror det kommer til å bli en veldig god tur! :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 153 originalt, og "jepp!".Har ikke bare fått 87 hester, men jeg har gjort litt med bilen som dere ikke vet om! :) Har du gjort det? Eller de i england? Kanke ta annet en cred for penga og ide i dette prosjektet:P sorry for spam:P Blir konge når du får bilen hjem igjen da! Blir gøy å se ferdig ressultat! Lykke til idag! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Takk for lykkeønskninger! :) De har selvsagt gjort jobben, vet du! :) Jeg tar ikke cred for en propp av arbeidet, da hadde resultatet blitt så dårlig at jeg ikke hadde turt å poste det her! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Misson: Komme meg til Torp Lufthavn uten bil. Tar ikke buss, da jeg må enten skifte buss i sandefjord eller GÅ fra Shell på Fokserød.. Noen som kjører fra Larvik til Torp Lufthavn i åtte-tia?? =) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Du får iallefall ha en god tur! Alle oss som sitter hjemme i godstolen forlanger en skikkelig "reisedokumentar" som du kan legge ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Du får iallefall ha en god tur! Alle oss som sitter hjemme i godstolen forlanger en skikkelig "reisedokumentar" som du kan legge ut... Har vurdert å filme litt tøv også, bare for moro skyld! :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Har vurdert å filme litt tøv også, bare for moro skyld! :) Må ta bilder av turen ja.. "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Adjø folkens! Kommer tilbake med oppdatering når jeg er i England BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ha en God Tur Nico :) Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg har aldri skrevet i denne tråden din, men nå blir det gjort! Lykke til med turen, og håper og regner med at du er storfornøyd med bilen etter friseringen og pyntingen! Legg ut mye bilder av bilen og dokumentasjon av turen her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 kjørte nicoloco til torp i stad.. virka som om han gledet seg heavy :) I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Får håpe han blir fornøyd, ellers må nok Bilforumets Balltreklubb en tur over dammen :) To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Håper dette blir bra og at han ikke får en taxi i fronten 500m før han er hjemme eller noe slikt. Håper virkelig dette går fint "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Når sånn ca er han hjemme igjen da? :) Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 wohoo nico :) sleng ut masse info og film etter hvert da :) må desverre jobbe i morgen jeg :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg