300ZX Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ja!!!!!! Bilder nååååå!!!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Se der ja,Nico er hjemme og strekker ut. e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Endelig!!! Er gutten sin det;) Nå er det bare info å bilder som mangler her:) Du trenger vel litt søvn å tenker jeg;) Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Jeg er HELT utslitt. Fikk meg ei "ok" natts søvn på et hotell i hirtshals inatt! La meg kl. 02:15 og stod opp 09:30.... Ikke nok for en som har sovet bare 4 timer det forrige døgnet. Jeg har sovet lite, ventet mye, kjørt langt og slitt hardt, men bilen er i Larvik!! Uansett, har noen små feil. Traction controlen slutta å fungere, det er noe kast i de helt nye bremsene mine, og eksosen er i overkant bråkete etter min smak. Jeg får tilsendt nye bremser i posten imorgen, trc'en skal være en enkel sak å finne ut av og jeg får tilsendt nytt midstykke på eksosanlegget, slik at det ikke blir helt rake rør hele veien... :) Ellers går bilen som ei kule! Jeg kommer tilbake med bilder og lignende. Kan konkludere med at det har tatt skuffende lang tid, det har IKKE vært værdt ventetiden, men det har vært verdt å få dette gjort med bilen! :) som sagt, 255 bhp @ 6300 o/min. Drar 6'e giret ut og stanger imot turtallsperra, motoren vil så mye mer!!! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Målerene mine! :) Boost-controlleren (de 3 røde er til justering av målerene på bildet ovenfor oppe: air/fuel-ratio. Nede: turbotimer Helt til venstre ser du luftinntakene mine dumpventilen min der, 2 forskjellige trompeter med elektronisk justering imellom dem Parkert på ferga på tur hjem:) Må bare takke den sitteplassen for en EKSTREMT behagelig tur! parkert hjemme Mørke ruter, PERFEKT lagt film. Litt skitten... :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Se der ja! ting ordner seg. Disker du opp med en videosnutt nå så blir nok folkemengden fornøyd Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ah, takk for at du nevner videosnutt. Jeg trenger å få overført dataen fra digitalkameraet til pc'en min..... nå viser det seg at jeg ikke har firewire-kabel og gidder ikke KJØPE for kun denne anledningen. Noen i Vestfold som har liggende? Det er sånn liten firewire på kameraet... :) uansett, jeg slenger opp en liten reisedokumentar som skildrer turen litt, har ikke filma så mye, men jeg kommer til å skrive litt i tillegg til de som er interessert i å vite hvordan turen har gått for seg. :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ah, takk for at du nevner videosnutt. Jeg trenger å få overført dataen fra digitalkameraet til pc'en min..... nå viser det seg at jeg ikke har firewire-kabel og gidder ikke KJØPE for kun denne anledningen. Noen i Vestfold som har liggende? Det er sånn liten firewire på kameraet... :) uansett, jeg slenger opp en liten reisedokumentar som skildrer turen litt, har ikke filma så mye, men jeg kommer til å skrive litt i tillegg til de som er interessert i å vite hvordan turen har gått for seg. :) Hell yeah! :D Kjøp FW-kabelen på Elkjøp ellerno, koster ikke mange kronene. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Flott å endelig se den igjen.. GRATTIS..!! Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Råfeit bil! Skikkelig sleeper ;) Også ser ikke de Lexusene så verst ut original heller da! :pimp Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Bilen så jo bra ut den, men likte ikke "horna"/luftinntaka i fangeren. Det så dumt ut :D Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 er ening. er det orginal fanger foresten? Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Tøff satsing, det skal du ha, men kanskje litt mye penger for lite ooomph :P Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Luftintaka var kule spør du meg :) To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg