Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere får nok aldri se bilder av den bilen for den eksisterer antagelig ikke. Hadde han hatt den hadde det vært bilder av den på nett for noen uker siden. Han leiter vel etter bilder på nett som ligner på den han liksom har. Det er stor mulighet for at jeg tar feil Nico men da får vel du bevise det motsatte.

Hvis du titter lenger bakover i tråden så er det bilder av den da einstein alacocaina

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har kommet godt på vei med bilen synnes den blei drit fett nå!

også må jeg si deg noe ikke du liker så godt jeg klarte CE oppkjøring så kommer og jobber får dere straks :) så det må jeg få sett litt nærmere på bilen din

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har kommet godt på vei med bilen synnes den blei drit fett nå!

også må jeg si deg noe ikke du liker så godt jeg klarte CE oppkjøring så kommer og jobber får dere straks :) så det må jeg få sett litt nærmere på bilen din

Det var jo supert! Gratulerer med lappen, og vi ser frem til å få deg i arbeid igjen! :) Har du fast jobb eller er du på utkikk etter det? Er alltids noe ledig, vet du! :D Jeg føler at bilen er "på rett vei", men trenger fortsatt noen med DV-kamera som er interessert i å filme litt :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo supert! Gratulerer med lappen, og vi ser frem til å få deg i arbeid igjen! :) Har du fast jobb eller er du på utkikk etter det? Er alltids noe ledig, vet du! :D Jeg føler at bilen er "på rett vei", men trenger fortsatt noen med DV-kamera som er interessert i å filme litt :)

hehe takk :D jeg skal begynne for Jan M, så har jo fast jobb. skal være oss dere som lærling. så det blir bra

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår