haoarox Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 *yawn* :p 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 når kommer den morradagen din a? :P 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Dere får nok aldri se bilder av den bilen for den eksisterer antagelig ikke. Hadde han hatt den hadde det vært bilder av den på nett for noen uker siden. Han leiter vel etter bilder på nett som ligner på den han liksom har. Det er stor mulighet for at jeg tar feil Nico men da får vel du bevise det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg har ikke skikkelig kamera, og alle bildene jeg tar med mobilen blir mildt sagt ELENDIGE. Noen som vil være med og ta bilder som har et bra kamera, eller? Bor i Vestfold.... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvor i Vestfold bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg bor i Larvik, så helt feil ende av Vestfold. Regner ikke med at du gidder å komme til Larvik for å motbevise at "Honda Power" har rett! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvor i Larvik bor du egentlig? Siden jeg har kvinnfolk der og har vært der en del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Dere får nok aldri se bilder av den bilen for den eksisterer antagelig ikke. Hadde han hatt den hadde det vært bilder av den på nett for noen uker siden. Han leiter vel etter bilder på nett som ligner på den han liksom har. Det er stor mulighet for at jeg tar feil Nico men da får vel du bevise det motsatte. Hvis du titter lenger bakover i tråden så er det bilder av den da einstein alacocaina ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg bor i Larvik, så helt feil ende av Vestfold. Regner ikke med at du gidder å komme til Larvik for å motbevise at "Honda Power" har rett! ;) Det var litt langt ja. Har jo lyst til å se litt bilder jeg og, men larvik er desverre litt i lengste laget. Vi gleder oss til bilder da. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Greit folkens. Dersom det er noen som skal innom Larvik med videkamera eller digitalt kamera så hyl ut, jeg er klar for foto og aller helst video-session! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvor i Larvik bor du egentlig? Siden jeg har kvinnfolk der og har vært der en del... Bor i Larvik sentrum! :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 du har kommet godt på vei med bilen synnes den blei drit fett nå! også må jeg si deg noe ikke du liker så godt jeg klarte CE oppkjøring så kommer og jobber får dere straks :) så det må jeg få sett litt nærmere på bilen din -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 du har kommet godt på vei med bilen synnes den blei drit fett nå!også må jeg si deg noe ikke du liker så godt jeg klarte CE oppkjøring så kommer og jobber får dere straks :) så det må jeg få sett litt nærmere på bilen din Det var jo supert! Gratulerer med lappen, og vi ser frem til å få deg i arbeid igjen! :) Har du fast jobb eller er du på utkikk etter det? Er alltids noe ledig, vet du! :D Jeg føler at bilen er "på rett vei", men trenger fortsatt noen med DV-kamera som er interessert i å filme litt :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det var jo supert! Gratulerer med lappen, og vi ser frem til å få deg i arbeid igjen! :) Har du fast jobb eller er du på utkikk etter det? Er alltids noe ledig, vet du! :D Jeg føler at bilen er "på rett vei", men trenger fortsatt noen med DV-kamera som er interessert i å filme litt :) hehe takk :D jeg skal begynne for Jan M, så har jo fast jobb. skal være oss dere som lærling. så det blir bra -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg