nicoloco Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 ja, helst. Er jo blitt pappa og den er ikke egnet for familiebruk slik jeg vurdere det. Dessverre må gullungen min bort:( BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Solgt da.... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Så den nye bilen din på nccn. Synd at du måtte kvitte deg med Lexus da. Det er jo en meget flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Så den nye bilen din på nccn.Synd at du måtte kvitte deg med Lexus da. Det er jo en meget flott bil. Ja, også i forhold til hva jeg nå kjører er det jo megatragisk. :) hehe.. Det gjør ingenting, jeg er på en måte "ferdig" med bilen, om man kan si det uten at det høres feil ut. Har andre prioriteringer nå, og som du sikkert leste på det andre forumet så er dePrimeraen også til salgs snart =) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1981377 hehehhee . :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg