Stian var der Krug Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Noen som har ideer eller innsigelser? =) Hør med banken :p - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hunden er søt 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreHund Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Har du fått noen effekttall på den ennå? Skulle ikke den i benken den 26.?:wonder: Audi 80 2,2 20vtq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har du fått noen effekttall på den ennå? Skulle ikke den i benken den 26.?:wonder: Benken ble utsatt, som ALT ABSOLUTT ALT annet på denne bilen, får ikke resultater før tidligst imorgen. De sliter med ECU'en, de var lovet en fra HKS i lang tid, men den ble aldri levert. Det viste seg at denne modellen som var bestillt av verkstedet aldri var bestillt av forhandleren i England. Det er jo temmelig typisk. Er drittlei alt av unnskyldninger som forsinker bygget mitt nå, så mest sannsynlig blir det Greddy... Bare fint at jeg får så mange forskjellige leverandører slik at jeg kan ha MEST mulig reklame oppover sidene på bilen BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Samme farve på instrumentpanelet som på målerene. Sjekk, de er digitale! :thumb Slik så den ut før Nå BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Denne ECU'en blir brukt. Fikk den til halv pris!!! Woooho! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 satan dette begynner og blir sinnsink bra,er imponert over tolmodigheten din, selv om den begynner og ta slutt,min hadde vært vekke for lenge siden stå på Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jeg har ikke annet valg enn å være tålmodig! :) Satser på at jeg henter den INNEN 3 uker. Det må de klare mener jeg! Holder på å forhandle om en sub nå med en kar. Mulig det blir bare 1 sub, men da en relativt allsidig 12" som tar imot den effekten jeg får lyst til å mate den med... Jeg har fornyet tålmodighet nå, da bildene strømmer på. Får snart bilder av bremser og eksos montert på bilen. I tillegg får jeg snart bilder av fronten med cooler montert i nærmeste fremtid... Spennende! :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Fikk mail igår fra verkstedet om at spylerdysene til frontlyktene måtte fjernes grunnet Intercooleren. Nå har det seg slik at Xenon befinner seg på min bil, så jeg er faktisk NØDT til å ha lyktespylere grunnet en eller annen teit lov som sier det. Derfor må de bygge om intercooler-rørene og kanskje gå ned i dimensjon, det var jo FLOTT! Hater Xenon! :thumb BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Mye ting som skjer, men det er vel verdt det? :thumb 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Det er det nødt å være. Jeg satt idag og dagdrømte om å kjøre Luddrun igjen. Det er en fantastisk følelse, og jeg gleder meg noe helt SINNSYKT til hun har fått silikon og botox!!! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva slags sub hadde du i tankene dine da? Vi kan sikkert finne noe greit til deg med en liten avtale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Hva slags sub hadde du i tankene dine da? Vi kan sikkert finne noe greit til deg med en liten avtale... Hei! Enten en JL 12W7 eller noe i den duren. Noe STORT som mestrer de fleste frekvensene som jeg trenger for å supplere frontsettet! Hvilken avtale skulle så det være? =) Send meg en PM BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Sikkert reklame på bilen :p 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Sikkert reklame på bilen :p dårlig med reklameplass igjen. Har reservert mesteparten av plassen.. På den ene sia skal det stå HOMIE og på den andre skal det stå Nico Rox!1! Så reklame går ikke! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg