Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du fått noen effekttall på den ennå? Skulle ikke den i benken den 26.?:wonder:

Benken ble utsatt, som ALT ABSOLUTT ALT annet på denne bilen, får ikke resultater før tidligst imorgen. De sliter med ECU'en, de var lovet en fra HKS i lang tid, men den ble aldri levert. Det viste seg at denne modellen som var bestillt av verkstedet aldri var bestillt av forhandleren i England. Det er jo temmelig typisk. Er drittlei alt av unnskyldninger som forsinker bygget mitt nå, så mest sannsynlig blir det Greddy... Bare fint at jeg får så mange forskjellige leverandører slik at jeg kan ha MEST mulig reklame oppover sidene på bilen

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke annet valg enn å være tålmodig! :) Satser på at jeg henter den INNEN 3 uker. Det må de klare mener jeg! Holder på å forhandle om en sub nå med en kar. Mulig det blir bare 1 sub, men da en relativt allsidig 12" som tar imot den effekten jeg får lyst til å mate den med... Jeg har fornyet tålmodighet nå, da bildene strømmer på. Får snart bilder av bremser og eksos montert på bilen. I tillegg får jeg snart bilder av fronten med cooler montert i nærmeste fremtid... Spennende! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail igår fra verkstedet om at spylerdysene til frontlyktene måtte fjernes grunnet Intercooleren. Nå har det seg slik at Xenon befinner seg på min bil, så jeg er faktisk NØDT til å ha lyktespylere grunnet en eller annen teit lov som sier det. Derfor må de bygge om intercooler-rørene og kanskje gå ned i dimensjon, det var jo FLOTT! Hater Xenon! :thumb

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags sub hadde du i tankene dine da? Vi kan sikkert finne noe greit til deg med en liten avtale...

Hei! Enten en JL 12W7 eller noe i den duren. Noe STORT som mestrer de fleste frekvensene som jeg trenger for å supplere frontsettet! Hvilken avtale skulle så det være? =) Send meg en PM

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert reklame på bilen :p

dårlig med reklameplass igjen. Har reservert mesteparten av plassen.. På den ene sia skal det stå HOMIE og på den andre skal det stå Nico Rox!1!

Så reklame går ikke! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår