Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sorry OT: Hva var det med det nummeret da?

ONt: fett bygge! flere bilder på gang? Og det eksosanlegget så deilig ut! (smakepå);) Lykke til videre!

Mvh.

hei!

OT: Nico - (mobilnummeret mitt her)

ONT: Tusen takk! Tror det eksosanlegget gjør susen, ja! :) Håper på mer bilder iløpet av uka. Skulle få bilde av fronten med cooler og modifiseringer der samt bilde av bremsene.. Men løftene angående bilder har jeg begynt å ta med ei klype salt!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært liiiitt gromt å fått inn en 12w7 i luxen.. :O

Forhandler med en kar i England nå.. Jeg venter i spenning.. En kar som INSISTERER på at jeg skal kjøpe 2 RE XXX12 hos han.. JAAAAADA!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :) Lite info foreløpig. Jeg vet at de haster med bilen min ENDELIG. Det var jaggu på tide. Jeg trenger ikke å vite annet enn at bilen snart er ferdig! :) Endrer ikke TIC, det er jo det som er konge! ;) Turbo Intercooler blir så slitsomt! :D

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningsmåling på gang her... Skal jeg kjøpe denne subben

http://mobile.jlaudio.com/products_subs.php?series_id=10

Jeg synes ikke at det er så mange subber som kan slå designet på den j'ln. Det oser jo kvalitet på lang vei, dessuten har den et utrolig rent frontparti som skiller seg ut på en positiv måte.

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at det er så mange subber som kan slå designet på den j'ln. Det oser jo kvalitet på lang vei, dessuten har den et utrolig rent frontparti som skiller seg ut på en positiv måte.

Det er jeg vel egentlig enig i, men jeg er ikke ute etter å kjøpe en sub til 7000 kr som bare skal SE pen ut. Jeg kan jo feks. kjøpe mye annet snacks som ser penere ut enn dette for de pengene. :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du gi for disse da? Er de billige og i bra stand så er det ingenting å vente på, men skal han ha mye for de så er det mye annet som også er å få tak i ;)

Altså. Jeg skal ikke ha fler enn 1 av den da. Tipper ny-pris på den er over 7000 i Norge, jeg skal IKKE gi fullt så mye for å si det slik! ;) Jeg er bekymret for at jeg ikke har nok effekt i form av forsterkere til å drive den... :(

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår