Fres Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 dårlig med reklameplass igjen. Har reservert mesteparten av plassen.. På den ene sia skal det stå HOMIE og på den andre skal det stå Nico Rox!1! Så reklame går ikke! ;) Seriøst? Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hahahaha :D Ja, det er nok seriøst.. Se forrige bilen til nico: - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ah. De gode gamle dagene! :) Nr står fortsatt på skiltplata.. stakkars jenta som eier bilen aner ikke det! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 ah. De gode gamle dagene! :) Nr står fortsatt på skiltplata.. stakkars jenta som eier bilen aner ikke det! ;) sorry OT: Hva var det med det nummeret da? ONt: fett bygge! flere bilder på gang? Og det eksosanlegget så deilig ut! (smakepå);) Lykke til videre! Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 sorry OT: Hva var det med det nummeret da?ONt: fett bygge! flere bilder på gang? Og det eksosanlegget så deilig ut! (smakepå);) Lykke til videre! Mvh. hei! OT: Nico - (mobilnummeret mitt her) ONT: Tusen takk! Tror det eksosanlegget gjør susen, ja! :) Håper på mer bilder iløpet av uka. Skulle få bilde av fronten med cooler og modifiseringer der samt bilde av bremsene.. Men løftene angående bilder har jeg begynt å ta med ei klype salt! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hadde vært liiiitt gromt å fått inn en 12w7 i luxen.. :O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 hadde vært liiiitt gromt å fått inn en 12w7 i luxen.. :O Forhandler med en kar i England nå.. Jeg venter i spenning.. En kar som INSISTERER på at jeg skal kjøpe 2 RE XXX12 hos han.. JAAAAADA! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Er det noe action på andre sia av fjorden eller? BTw : kan du endre TIC i signaturen din, til turbo intercooler, eller noe annet..... TIC hørest så jevelig volvo ut... :D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hehe.. :) Lite info foreløpig. Jeg vet at de haster med bilen min ENDELIG. Det var jaggu på tide. Jeg trenger ikke å vite annet enn at bilen snart er ferdig! :) Endrer ikke TIC, det er jo det som er konge! ;) Turbo Intercooler blir så slitsomt! :D BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 hihi...høres litt 240 ut ja! :P 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Meningsmåling på gang her... Skal jeg kjøpe denne subben http://mobile.jlaudio.com/products_subs.php?series_id=10 BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Meningsmåling på gang her... Skal jeg kjøpe denne subbenhttp://mobile.jlaudio.com/products_subs.php?series_id=10 Jeg synes ikke at det er så mange subber som kan slå designet på den j'ln. Det oser jo kvalitet på lang vei, dessuten har den et utrolig rent frontparti som skiller seg ut på en positiv måte. K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Jeg synes ikke at det er så mange subber som kan slå designet på den j'ln. Det oser jo kvalitet på lang vei, dessuten har den et utrolig rent frontparti som skiller seg ut på en positiv måte. Det er jeg vel egentlig enig i, men jeg er ikke ute etter å kjøpe en sub til 7000 kr som bare skal SE pen ut. Jeg kan jo feks. kjøpe mye annet snacks som ser penere ut enn dette for de pengene. :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvor mye skal du gi for disse da? Er de billige og i bra stand så er det ingenting å vente på, men skal han ha mye for de så er det mye annet som også er å få tak i ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hvor mye skal du gi for disse da? Er de billige og i bra stand så er det ingenting å vente på, men skal han ha mye for de så er det mye annet som også er å få tak i ;) Altså. Jeg skal ikke ha fler enn 1 av den da. Tipper ny-pris på den er over 7000 i Norge, jeg skal IKKE gi fullt så mye for å si det slik! ;) Jeg er bekymret for at jeg ikke har nok effekt i form av forsterkere til å drive den... :( BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg