Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Ok. Bilen er ferdig mappet på fredag. Bla bla bla. Skal vi tro på det eller? Neeeei. Jeg tror vi får smøre oss med tålmodighet. All ICE er kjøpt inn, så det kommer jo til å gå uten problemer. Det eneste som mangler meg nå er oversikt over utgifter så jeg finner ut hvilket senkesett jeg får råd til! Alt dette er jo bolt-on, så det burde gå greit. Skal vi utvide fristen et par uker til? =)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring verkstedet Si du er meget misfornøyd med servcen og drit i hele opplegget :D:D:D:D:D:D

(det der var bare kødd...)

¨

Har du/vi hatt så lang tålmodighet så må vi vel holde ut en stund til:)

det er mye sannhet i det siste du sier her. Jeg har slutta å stresse, det nytter ikke, og bilen blir ikke fortere ferdig av at jeg maser dagen lang på dem. Jeg har satt dem litt på plass og forklart dem at dette er VEL lang tid å bruke, de har satt en mann til på jobben, så det er jeg fornøyd med. Det er bare den siste uka de har vært 2, og det er jo åpenbart at 1 mann klarer ikke alt i hele verden. Dette er ikke West Coast Customs, det kommer dere til å se på den gode kvaliteten som preger jobbene disse gjør! :D

Synes det begynner å ta lang tid, skulle ikke detta bare ta en 2-3 uker?

Det skulle egentlig ta 5 uker, er oppe i 12 nå! :D

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de benker vel den for deg då, orker ikkje og lese igjennom hele posten,men ca effekt? ser meget bra ut nico,stå på

Tusen takk! De benker den mens de mapper den så vidt jeg har forstått det... I hvertfall benker de den samtidig som mapping fullføres... kanskje det gjøres på samme verksted? Har ikke så god kjennskap til deres rutiner. Ca. effekt ved 0.6 bar er nærmere 260. Regner ikke med å kjøre på 0,6 konstant, regner med å havne på .45 ved vanlig kjøring og ca 240 hester om ikke jeg tar helt feil. Better safe than sorry, særlig når man kjører original komp.

Hviket verksted er den på da?

Et i London! :) Firmaet heter Prolex.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår