Stian var der Krug Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 noe nytt? - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Skulle det ikke ta 3 uker da? :o Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hmm.... 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Skulle det ikke ta 3 uker da? :o INNEN 3 uker står det. Nå er vi på uke 2. Maks 1 uke igjen da? :op: Satser på at jeg henter den INNEN 3 uker. - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Jaaaaa??? 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 jaaa...... Ringer de kara nå.. :) Update om 1 time BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegab2,5v6 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 jaaa?;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1566116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Ok. Bilen er ferdig mappet på fredag. Bla bla bla. Skal vi tro på det eller? Neeeei. Jeg tror vi får smøre oss med tålmodighet. All ICE er kjøpt inn, så det kommer jo til å gå uten problemer. Det eneste som mangler meg nå er oversikt over utgifter så jeg finner ut hvilket senkesett jeg får råd til! Alt dette er jo bolt-on, så det burde gå greit. Skal vi utvide fristen et par uker til? =) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ring verkstedet Si du er meget misfornøyd med servcen og drit i hele opplegget :D:D:D:D:D:D (det der var bare kødd...) ¨ Har du/vi hatt så lang tålmodighet så må vi vel holde ut en stund til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Synes det begynner å ta lang tid, skulle ikke detta bare ta en 2-3 uker? Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ring verkstedet Si du er meget misfornøyd med servcen og drit i hele opplegget :D:D:D:D:D:D (det der var bare kødd...) ¨ Har du/vi hatt så lang tålmodighet så må vi vel holde ut en stund til:) det er mye sannhet i det siste du sier her. Jeg har slutta å stresse, det nytter ikke, og bilen blir ikke fortere ferdig av at jeg maser dagen lang på dem. Jeg har satt dem litt på plass og forklart dem at dette er VEL lang tid å bruke, de har satt en mann til på jobben, så det er jeg fornøyd med. Det er bare den siste uka de har vært 2, og det er jo åpenbart at 1 mann klarer ikke alt i hele verden. Dette er ikke West Coast Customs, det kommer dere til å se på den gode kvaliteten som preger jobbene disse gjør! :D Synes det begynner å ta lang tid, skulle ikke detta bare ta en 2-3 uker? Det skulle egentlig ta 5 uker, er oppe i 12 nå! :D BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Dette er ikke West Coast Customs, det kommer dere til å se på den gode kvaliteten som preger jobbene disse gjør! :DDet skulle egentlig ta 5 uker, er oppe i 12 nå! :D bør ikke være noe jalla mekk og ting på halv tolv i denne bilen nei... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-Rong Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 de benker vel den for deg då, orker ikkje og lese igjennom hele posten,men ca effekt? ser meget bra ut nico,stå på Mvh Audi-Rong -Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelle205 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hviket verksted er den på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 de benker vel den for deg då, orker ikkje og lese igjennom hele posten,men ca effekt? ser meget bra ut nico,stå på Tusen takk! De benker den mens de mapper den så vidt jeg har forstått det... I hvertfall benker de den samtidig som mapping fullføres... kanskje det gjøres på samme verksted? Har ikke så god kjennskap til deres rutiner. Ca. effekt ved 0.6 bar er nærmere 260. Regner ikke med å kjøre på 0,6 konstant, regner med å havne på .45 ved vanlig kjøring og ca 240 hester om ikke jeg tar helt feil. Better safe than sorry, særlig når man kjører original komp. Hviket verksted er den på da? Et i London! :) Firmaet heter Prolex. BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg