Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei. noe gjenstår på motoren, mapping er en av de siste tingene som gjenstår der. Så er det moontering av stereo og senking av bilen... skal vi tippe 2 uker til? =)

No ofence men du må ha funnet ett av de tregeste verkstedene det er mulig og få tak i

BMW 330 DAT 2003

Audi RS2 1995 Blå

Audi RS2 1994 Sort (Delebil)

BMW E36 Coupe prosjekt

X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ofence men du må ha funnet ett av de tregeste verkstedene det er mulig og få tak i

None taken. Jeg er helt enig. Det er mange årsaker til at de er forsinket, og jeg har forståelse for dem. Deres største "feil" er at mekanikeren som har fått ansvaret for min bil er LATTERLIG nøye i arbeidet sitt. Henviser til bilder av eksosanlegget feks. De viser sinnsyk vilje til å gjøre en perfekt innsats. Dette går "dessverre" ut over leveringsfristen, men gjenspeiler seg i upåklagelig resultat i ettertid. Jeg har i tillegg bedt om mange små detaljer som jeg ikke har nevnt her på forumet for å holde det som en "overraskelse" dersom det ordet passer.. Jeg vil ikke at alt jeg har av drømmer og planer (som kanskje ikke fullføres) skal glippe ut her. Vil ikke at folk skal si at jeg ikke er mann for mitt ord! :D Takk til absolutt ALLE som følger med her og gjør denne ventetiden hakket kortere!

OT: Jobber du med Ken?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer med tia! Vi skal holde av en plass til deg fra våren av i japsebanden :)

Håper da virkelig du får bilen din hjem da!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry nicco jeg gikk lei av og vente på bilder og info for ca, 569 uker siden. Så poster her når du har fått hjem bilen. Er vel bare posetivt og vente lenge??Da blir det jo ikke noe haste jobber og fortmekk som går gærent på den. Blir sikkert bra.

Ta en titt på RIDES på Discovery, Der bygges det en 300 IS, Der putter de in V8 vortech motor fra Storebror GS'en ;) Når den var ferdig gjorde den 0-100 på 4.9 raskere en Lotus Omega ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på RIDES på Discovery' date=' Der bygges det en 300 IS, Der putter de in V8 vortech motor fra Storebror GS'en ;) Når den var ferdig gjorde den 0-100 på 4.9 raskere en Lotus Omega ;)[/quote']

Kan ikke si jeg skjønner poenget ditt her?

ELlers nicoloco: Er du sikker på den bilen din ikke er i afrika?!

Hvor er bildene som prolex lovde for x antall måneder siden? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg skjønner poenget ditt her?

ELlers nicoloco: Er du sikker på den bilen din ikke er i afrika?!

Hvor er bildene som prolex lovde for x antall måneder siden? :O

Ser ikke helt poenget mitt? Hmm..Kansje han er intressert av Lexus (motorbygging ,han har jo faktisk en IS, så jeg tror nok han hadde likt det, ) Da kunne han ta en titt på denne episoden. :win

Så skjønner du hva jeg mener nå?:hellothere:

:win

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår