nicoloco Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Så bra ut, jævlig fin endestuss ihvertfall :) 3"? 4 kledelige tommer! :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Veldig bra!! *glede seg* 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Se der ja! Blei slettes ikke så dumt. Men som sagt, motorbilde! Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 motorbilde kommer.. la jo ut et bilde for ei stund siden av turboen. Det var et dårlig bilde. Resten av bildene kommer så snart jeg får dem. Venter status på hvordan det går med bilen og en konkret dato, jeg gidder ikke å knytte for mye tro til den 28. Det har blitt utsatt så mange ganger at jeg venter like så gjerne uten noe større dramatikk! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Den som venter på noe godt venter ei forgjeves, er'e ikke sånn dem sier det? Eller var det den som venter forgjeves venter ikke på noe godt hehe Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 nyt dette: pengediskusjon med verkstedet!! Jippi! Det var akkurat det jeg trengte nå.. og en ting til: DFDS legger ned ruta fra Newcastle til KR.sand. Noe som gjør turen unødvendig lang for meg. Med andre ord: Bilen har vært så lenge på verkstedet at DFDS har lagt ned ruta på den tiden bilen min har vært borte.. HELLO??? Får være måte på, i tillegg ser det ut for at de nå kommer og sier at pengene er brukt opp. Ting har tatt litt tid forklarer de! Denne blir morsom! :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 nyt dette: pengediskusjon med verkstedet!! Jippi! Det var akkurat det jeg trengte nå.. og en ting til: DFDS legger ned ruta fra Newcastle til KR.sand. Noe som gjør turen unødvendig lang for meg. Med andre ord: Bilen har vært så lenge på verkstedet at DFDS har lagt ned ruta på den tiden bilen min har vært borte.. HELLO??? Får være måte på, i tillegg ser det ut for at de nå kommer og sier at pengene er brukt opp. Ting har tatt litt tid forklarer de! Denne blir morsom! :) Uff da... Da blir det iallefall 2,5 timer med kjøretid ekstra (som det tar ifra kristiansand til stavanger som er nærmeste englandsbåt (tror jeg?)) Samt litt ekstra pund.. Hva står det i kontrakten om jeg tør spørre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hadde vel bestilt meg noen biletter og tatt meg turen ned og banka på døra snart jeg! Virker litt useriøst? Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jeg skjønner ikke at du ikke har klikket vinkel på de.. Tenk hvor mye bilen har tapt seg i verdi, bare på tiden den har stått på verkstedet!! Jeg hadde klikket mongo, om det skjedde så lite. De har vel bare lagt en ECU inn i hanskerommet, fikset ny eksos, skrudd på nye skiver, lakkert calipere? ps. hvor er navkoppene??? Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Uff da... Da blir det iallefall 2,5 timer med kjøretid ekstra (som det tar ifra kristiansand til stavanger som er nærmeste englandsbåt (tror jeg?)) Samt litt ekstra pund.. Hva står det i kontrakten om jeg tør spørre?? Jah, Stavanger. MORN! Jeg har ikke mye lyst å kjøre fra Stavanger, for å si det enkelt.. mye dineros tapt der.... Jeg har skriftlig avtale om at bilen skulle vært ferdig for 4 mnd siden, men det spiller ingen rolle. Jeg er ikke ute etter å "ta" noen, jeg vil bare ha den servicen jeg, som tålmodig kunde, fortjener BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hadde vel bestilt meg noen biletter og tatt meg turen ned og banka på døra snart jeg! Virker litt useriøst? Jada, jeg har selvsagt tid til å reise til england og tilbake kun for å kjeppjage dem? Jobber 6 dager i uka og har knapt nok tid til å rekke over det ansvaret jeg har fra før av.. Neeh.. Da får den heller vente BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jeg skjønner ikke at du ikke har klikket vinkel på de..Tenk hvor mye bilen har tapt seg i verdi, bare på tiden den har stått på verkstedet!! Jeg hadde klikket mongo, om det skjedde så lite. De har vel bare lagt en ECU inn i hanskerommet, fikset ny eksos, skrudd på nye skiver, lakkert calipere? ps. hvor er navkoppene??? Jah, jeg er helt enig. Vanskelig å skifte bremser og legge en ECU i hanskerommet. De har visst fått gjort en del, bremsene var ikke komplett da jeg fikk bilder av dem. Jeg tenker ikke på noe verditap på den tiden bilen har vært der, det har jeg valgt selv, og jeg skjønner at ting tar tid. Nå har det kommet til det punktet at jeg ber dem pent om å gjøre som jeg sier. Er sjelden eller aldri vits å bli forbanna via mail.. "Arguing on the internet is just like competing in the paralympics, even if you win you are still a retard." BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvor mye Hk blir det nå i Lexusen? Det er drømmen min også når jeg blir gammal nok og sette turbo i Lexusen som jeg skal kjøpe ;) http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 fy faen, dem er mongoloid treige når jeg ser resultatet av arbeidet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvor mye Hk blir det nå i Lexusen? Det er drømmen min også når jeg blir gammal nok og sette turbo i Lexusen som jeg skal kjøpe ;) en plass mellom 240 og 260 hester. Usikker på hvor langt vi skal dra boosten... Du kan heller bare kjøpe min bil når jeg skal selge den om noen år, vet ikke hvor gammel du er og nårtid du har penger til å kjøpe shiten, men si ifra! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg