nicoloco Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 fy faen, dem er mongoloid treige når jeg ser resultatet av arbeidet... WORD TO THE BIRD! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 en plass mellom 240 og 260 hester. Usikker på hvor langt vi skal dra boosten... Du kan heller bare kjøpe min bil når jeg skal selge den om noen år, vet ikke hvor gammel du er og nårtid du har penger til å kjøpe shiten, men si ifra! ;) Jeg er 15 nå ;) men hvor mye kommer du til å selge bilden din for om 3-4 år om du da skal selge den... Men hvis du ikke har solgten inne den tid så lover jeg å ta kontakt http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Jeg er 15 nå ;) men hvor mye kommer du til å selge bilden din for om 3-4 år om du da skal selge den... Men hvis du ikke har solgten inne den tid så lover jeg å ta kontakt innen den tiden har du andre drømmebiler.. Pris tar jeg ved et evt salg! ;) Skulle jeg ha solgt den nå så hadde den ikke gått for under 320 000.... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hvor mye betaler du for denne turbokonverteringen? hvorfor gjør du det ikke selv? http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 hadde vurdert å tatt meg fri par dager jeg khadde jeg vært deg... koster jo ingenting å ta flyet fra sandefjord? men widerøe eller hva selskapet kalles...tror det var rundt 150 kr en kompis av meg betalte... tror ikke de haster seg en dritt her rett og slett...de utnytter at du bor på andre siden av vannet... tror jeg ihvertfall... :) men klart...det ordner seg til slutt.! 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hadde vurdert å tatt meg fri par dager jeg khadde jeg vært deg... koster jo ingenting å ta flyet fra sandefjord? men widerøe eller hva selskapet kalles...tror det var rundt 150 kr en kompis av meg betalte... tror ikke de haster seg en dritt her rett og slett...de utnytter at du bor på andre siden av vannet... tror jeg ihvertfall... :) men klart...det ordner seg til slutt.! Jeg har ikke tid til å reise rundt i Europa på leiting etter bilen! ;) Neida, jeg vet hvor den er og alt det der. Jeg har også fått bekreftet hva som er gjort med den, legger ut all info jeg har fått (paster fra regnearket). Jeg vet bare at jeg må få tak i LITT mer penger enn beregnet. Jeg har så lyst på alle de kule detaljene han har fikset klart for meg, hadde vært en skam å bare få den tilbake konvertert og ferdig med det, liksom! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg har ikke tid til å reise rundt i Europa på leiting etter bilen! ;) Neida, jeg vet hvor den er og alt det der. Jeg har også fått bekreftet hva som er gjort med den, legger ut all info jeg har fått (paster fra regnearket). Jeg vet bare at jeg må få tak i LITT mer penger enn beregnet. Jeg har så lyst på alle de kule detaljene han har fikset klart for meg, hadde vært en skam å bare få den tilbake konvertert og ferdig med det, liksom! Ja Nico må si meg litt enig her. dette begynner og ta unormalt mye tid. Spesielt siden jeg forstod det sånn at de hadde gjort sånne her jobber tidligere? skeptisk... SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 De kule smådetaljene kan du vel sette på når bilen er i riktig land igjen? Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 De kule smådetaljene kan du vel sette på når bilen er i riktig land igjen? Hehe.. skulle akkurat til å legge ut om hva de detaljene var og spørre deg om du kunne få tak i dem for meg, men jeg skal spare det til de evt kommer på bilen! ;) Zupra: Neste gang velger jeg SHS..... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hehe.. skulle akkurat til å legge ut om hva de detaljene var og spørre deg om du kunne få tak i dem for meg, men jeg skal spare det til de evt kommer på bilen! ;) Zupra: Neste gang velger jeg SHS..... Hørs bra ut.. :) Men gleder meg veldig til og se resultatet. selv om kanskje ikke du gjør det.. SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Klart jeg gjør det, bilen kommer jo til å bli tøff som snus i mine øyne. Jeg får 100 hester mer enn vanlig og masse stereostæsj som jeg må få montert. Vet ikke hvem i Vestfold som monterer skikkelig... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Men all den vekta stereoen tar så vil den ikke gå noe bedre enn orginalt selv med 100hk mer. Neida. Gromt prosjekt. - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Sterio? - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hehe. :D Syns det var noe rart. - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Henta bilen? :) - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg