nicoloco Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 ok, de fikk ikke mappet bilen ferdig da det begynte å gå litt varmt og målingene ble upålitelige. De skal ringe meg etterpå, de påstår de skal ha bilen ferdig til ikveld.. driter i hva de sier. BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det er bare de som har stygge berter som sier slikt! :klovn: Merk ironien i mitt "hehe".. :) "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Pen bil.. fint utgangspunkt.. men hvor mye effekt er det snakk om her= syntes bremsene dine ser puslete ut. det der er ikke seriøst bygg om du skal kjøre 300hk og med originale bremser bare sporty skiver vel.:) hiv på no brembo 4pod calipere forran OG bak. 330++ forran og 300bak! :) DET ser fett ut! når du på 17" felger akkurat gnir calipern på balanselodda dine:) ELlers feit kjerre Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 ok, de fikk ikke mappet bilen ferdig da det begynte å gå litt varmt og målingene ble upålitelige. De skal ringe meg etterpå, de påstår de skal ha bilen ferdig til ikveld.. driter i hva de sier. Det har ikke slått deg at de bruker så lang tid fordi de ikke får det til å funke skikkelig? Hvor kjent er firma? Kjedelig å vente.. "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 eller kansje fordi bilen nå er slakta i masse deler og solgt til en hel hau gangstere in UK. og de sender deg en masse fake bilder mens de nå sakte men sikkert legger ned og flytter slakte verkstedet !+!? Kanke fatte at folk faktisk har baller nokk til å bare sende bilene sine til utlandet for å få dem tuna...! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Trudde jeg hadde svart i denne tråden. Utrolig fet bil, 6'er lyd og turbo er gromt! Gleder meg til å se bilen ferdig, lykke til! Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 ikke for å være frekk, men er du sikker på at du eier en lexus og ikke prater på deg en? for det tar kortere tid å bygge en ny en å slenge inn den turboen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 ikke for å være frekk, men er du sikker på at du eier en lexus og ikke prater på deg en? for det tar kortere tid å bygge en ny en å slenge inn den turboen... rofl :klovn: - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 ikke for å være frekk, men er du sikker på at du eier en lexus og ikke prater på deg en? for det tar kortere tid å bygge en ny en å slenge inn den turboen... looooooooooool, har du lest hele tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 De kommentarene der er jo kanonartige for oss som kjenner Nico, så la dem bare holde på :D - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 De kommentarene der er jo kanonartige for oss som kjenner Nico, så la dem bare holde på :D jo.. men at noen faktisk lurer tror jeg ikke sjokkerer så mange vis dem har skumlest tråden litt.. :) men faktisk sant som han sier.. :) tar kortere tid og bygge en is200 enn å slenge på turboen.. i allefall i dette tilfellet.. ;) Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Update da Nico! Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Tror dette må være den lengste prosjekttråden der bileier faktisk ikke har gjort NOE selv på bilen... :hammer - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Tror dette må være den lengste prosjekttråden der bileier faktisk ikke har gjort NOE selv på bilen... Og var det ikke slik at den forrige ble sletta p.g.a for mye off topic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 sorry as, men jeg mener dette er en tråd med bare prating, nesten ingen bilder og masse venting, hvis du må kjenne nico for å vite at dette er en seriøs tråd så er det en dårlig tråd, men det er min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg