nicoloco Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei folkens.. skriver litt rart da jeg sitter i england, og ikke kan bruke de vanlige norske bokstavene. satser paa aa ikke bruke dem for mye. Her er oppdateringen: -Jeg har fortsatt ikke sett bilen min -jeg venter her -har ikke hQrt noe. -er oppgitt og litt redd Qnsk meg lykke til folkens. Jeg tror ikke jeg trenger det, men det er Apenbart at jeg ikke nAr ferga, sA jeg mA kjQre rundt Europa... JIPPI! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hei folkens.. skriver litt rart da jeg sitter i england, og ikke kan bruke de vanlige norske bokstavene. satser paa aa ikke bruke dem for mye.Her er oppdateringen: -Jeg har fortsatt ikke sett bilen min -jeg venter her -har ikke hQrt noe. -er oppgitt og litt redd Qnsk meg lykke til folkens. Jeg tror ikke jeg trenger det, men det er Apenbart at jeg ikke nAr ferga, sA jeg mA kjQre rundt Europa... JIPPI! Neiiii, det er kjippern det!!! Lykke til å får gud skyld håpe du blir fornøyd med bilen. Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Heisann Nico! Det går nok fint skal du se! :) Lykke til med turen, og stikk innom noen steder som er verdt å ta bilder på turen da. Det fortjener både du og bilen din. Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Det skal jeg gjQre. Jeg har ikke kamera med meg, bare videokamera.... og kameraet pA telefonen, det gAr nok fint. Sitter pA et verksted nA som har MYE pA stell. Her inne stAr en Diablo, en NSX med Turbo, en 700 hp Supra med NOS, en lexus og en Nissan 350 z med kompressor. dessverre gAr de ikke for Qyeblikket, men det blir video av dem uansett. .De er kule ogsA nAr de stAr parkert! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jepp! :) Bare få med deg masse godis som vi kan se på når du kommer hjem. Har du prøvd å spørre de ut om dette firmaet du har sendt bilen din til? :) Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Noe nytt? Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Jeg er veldig spent på dette ihvertfall! Håper at absolutt alt gåt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 kjøre rundt europa?? er det ikke mer "lønnsomt" i tid og peng å vente på neste båt?? Ikke sett bilen enda? Sprøtt....... :) uansett. lykke til med veien hjem! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Dramatisk dette da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 =d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Bor nico i larvik? e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 jaja du vet hva de sier: Ut på tur aldri sur... Ihvertfall ikke når du har ny-tunet bil på europeiske motorveier... "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Fikk MMS hos Nico i kveld, ser ut til at han har fått sine svette spente fingre i bilen: - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Bor nico i larvik? virker sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Lurte på det siden jeg bor i Porsgrunn og vil gjerne kjøpe felgene hans hvis han skaffer nye. e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg