Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Sykt bra nicoloco, det der kommer til å bli magisk! Legg ut bilder under prosessen...Hvordan har du tenkt å gjøre det med amps i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Satan så deilige de V12 forsterkene er! ååååååååååå Hjelp til og montere? er lett da.. Men hjelper deg gjerne jeg..:) Kan kreve litt tankegang og justere alt, men det finner du vel ut av tilslutt.. Sånt tar tid.. - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Altså.. Jeg kan koble alt selv. Har drevet med dette såpass lenge at det er null problem. Stillte på Audisonforsterkere før jeg kutta ut bleiene! :D Jeg er derimot et NEK når det kommer til snekring og lignende håndarbeid. De V12-forsterkerene er heftige, ja.. :) Jeg tror ikke jeg skal bruke alt jeg har av forsterkere, da jeg i tillegg har 1 5-kanaler i bilen fra før av i tillegg til dette. Tror thklinge skal ha en av forsterkerene, så skal en kompis i Tromsø kanskje ha en av 1507'ene, så skal jeg vel selge en av disse også. Jeg skal ha minst 1 1507 til å drive et par subber pluss outlawen til å drive frontsettet..... Edit: jeg kan ikke fylle hele bagasjerommet med subber, det var den opprinnelige planen men det har oppstått ting i livet mitt som medfører at jeg kommer til å trenge bagasjeplassen......... :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Edit: jeg kan ikke fylle hele bagasjerommet med subber, det var den opprinnelige planen men det har oppstått ting i livet mitt som medfører at jeg kommer til å trenge bagasjeplassen......... :) Har voffsen vært ute å luftet tissetassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Har voffsen vært ute å luftet tissetassen? :D:D:D:D - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 btw grats med bilen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Har voffsen vært ute å luftet tissetassen? Trenger ikke og vere voffsen som har luftet Tissetassen. Hører jeg noen rope barnevogn? Trodde ikke en Toyota var en slik fitte-magnet :partyon: hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Strengt tatt hadde han vel Renault Laguna da han fant tøtta, så det er nok Renault som er fittemagnet. Jeg har feil merke.. :/ - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 *kjøpe Renault Laguna* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Dere har alle feil merke... Det er Mercedes som er den ultimate fittemagneten. Alle som har kjent meg i noen år skjønner hva jeg mener når de ser dette bildet. Renaulten var ikke noe magnet før jeg hadde "profilert" den Lexusen drar nok ikke småpier før jeg er ferdig med den heller BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Pen den modden din av Lexus'n :P. Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Idag skal jeg få tatt noen skikkelige bilder. Må finne noen i Larvik som har bra kamera og tid ikveld, tenkte å dra og vaske bilen og få tatt noen bilder :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 grattis med endelig å få bilen hjem Nico :) Må få sett på den en dag hehe. 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Takk, FOBO! Det skulle bare mangle! Vi må møtes en eller annen gang. har du bilen ute eller står den inne til vinterlagring? BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg