Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså.. Jeg kan koble alt selv. Har drevet med dette såpass lenge at det er null problem. Stillte på Audisonforsterkere før jeg kutta ut bleiene! :D Jeg er derimot et NEK når det kommer til snekring og lignende håndarbeid.

De V12-forsterkerene er heftige, ja.. :) Jeg tror ikke jeg skal bruke alt jeg har av forsterkere, da jeg i tillegg har 1 5-kanaler i bilen fra før av i tillegg til dette. Tror thklinge skal ha en av forsterkerene, så skal en kompis i Tromsø kanskje ha en av 1507'ene, så skal jeg vel selge en av disse også. Jeg skal ha minst 1 1507 til å drive et par subber pluss outlawen til å drive frontsettet.....

Edit:

jeg kan ikke fylle hele bagasjerommet med subber, det var den opprinnelige planen men det har oppstått ting i livet mitt som medfører at jeg kommer til å trenge bagasjeplassen......... :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har alle feil merke... Det er Mercedes som er den ultimate fittemagneten. Alle som har kjent meg i noen år skjønner hva jeg mener når de ser dette bildet.

Mercedes%20310D%20Connex%20Morava%2003.jpg

Renaulten var ikke noe magnet før jeg hadde "profilert" den

indexbilde.jpg

Lexusen drar nok ikke småpier før jeg er ferdig med den heller

14.jpg

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår