Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg drakk litt øl igår istedenfor å kjøre, også har jeg ikke gidda å vaske den ennå.. :( Latskap! Jeg sliter i tillegg med å få kobla kameraet til firewire'n på maskinen. Med andre ord jeg har lyst til å filme, men får ikke gjort det på grunn av det... Noen i VESTFOLD/TELEMARK som vil/kan hjelpe meg? =)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har XP SP2 kan det hende du blir nødt til å gi opp å få kobla opp.. Er en bug i SP2 som gjør at den ikke detecter firewire på riktig måte.. Jeg har hatt masse problemer med dette etter at jeg bytta til XP pro SP2..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten skrive for å ikke glemme å følge med.......

Blei tøfft dette.... tørr jeg spørre hva du betalte i england?

Må passe på å ikke smelle dama på tjukken med alt anlegget du skal ha inn i bilen da! blir ikke plass til barnevogn.

2 Kompisser av meg og dama til han ene kjørte en slik i fjord til døden (rip) bilen gikk helt ut av kontroll på rettstrekning etter en bakhjuleksploderte....

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Kompisser av meg og dama til han ene kjørte en slik i fjord til døden (rip) bilen gikk helt ut av kontroll på rettstrekning etter en bakhjuleksploderte....

Det husker jeg sto i vg. Fæle greier.

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår