Mazda-boy Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Slenger inn en purring på flere bilder jeg :P Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Huff, ja.... Jeg må få gjort noe med det. Jeg har ikke fått vasket bilen skikkelig. Neste posten min her inneholder MANGE bilder, OK? vær tålmodige, jeg venta så lenge at dere får vente!! :D BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Huff, ja.... Jeg må få gjort noe med det. Jeg har ikke fått vasket bilen skikkelig. Neste posten min her inneholder MANGE bilder, OK? vær tålmodige, jeg venta så lenge at dere får vente!! :D HEI HEI HEI! Vi ventet med deg Nico! So give us pics(A) tihi.. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Får du flere purringer nå går vel saken til inkasso?? :D 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Inkasso it is! hehe :D Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Detta gikk unna... 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Bilder ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Nico er på juleferie i Tromsø da... :klovn: - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 og har dessverre ingen bilder av bilen ennå... :( Den står i garasjen hjemme og venter på meg, så jeg får heller bare komme sterkere tilbake etter nyttår. BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Biiiiilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Sorry mac. Men det var plutselig ikke så j.... gøy og følge med i tråden din lenger. Er ikke mye prosjekt lenger If you know what I mean? Men stå på! fet bil er det da uansett;) Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 stakkarn har sikkert havvarert :) Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 "Stakkarn" er på juleferie i Tromsø og bilen står nesten 200 mil unna, låst i en garasje i Larvik. Er det rart det ikke blir bilder? Han reiser nedover idag, fredag, så da blir det større muligheter for bilder. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jepp! Det blir STORE muligheter for det imorgen. Jeg skal ta og vaske bilen sammen med dama, da blir det bra. Skal få tatt en del bilder i dagslys. Den har ikke havarert riktig ennå, nei. Prosjektet er lagt litt på IS (get it?) akkurat nå, men det fortsetter om ikke så ALT for lenge når stereo skal monteres og lignende. Jeg skal legge bilder av bremseskift og lignende, og selvsagt en video av bilen med alle lydene som følger med den! :) God jul og godt nyttår! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 nå er vel jula over? men godt nytt år til deg også hehe Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg