Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

HMMM!! faen kor lenge man skulle vente på et par bilder da Nico!

Kan jo ik være så vanskelig å ta nån bilder. RØkk av veggen det kamera'et som rulle inn på borreriggen din da for f... ! treng jo ik gjøre ting så jævla vanskelig! :iconsm

SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455.

Blir mer nytt fra oss på sommertreffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Zupra skrev:

Kan jo ik være så vanskelig å ta nån bilder. RØkk av veggen det kamera'et som rulle inn på borreriggen din da for f... ! treng jo ik gjøre ting så jævla vanskelig! :iconsm

pms? damndamn

volvo v40 T4 2000

x opel astra 1,6 8v 1992,

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zupra skrev:

Nordlenninger er ikke lett å kontrolere;)

volvo v40 T4 2000

x opel astra 1,6 8v 1992,

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thklinge skrev:
FET!

Har god sans for de to runde hullene i fangeren, det er annerledes og damn cool! Instrumentene øverst på midskonsollen kunne hatt oransje bakgrunnsbelysning i stedet for blå. Om du skal bytte alt annet til blått kan det bli litt mye.

Resten blir blått, ja! :) Kunne velge mellom rødt, grønt og blått. Da tok jeg blått med tanke på blå dioder i fremtiden. :) Jeg elsker "scoopene" mine! :D

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nicoloco skrev:
Resten blir blått, ja! :) Kunne velge mellom rødt, grønt og blått. Da tok jeg blått med tanke på blå dioder i fremtiden. :) Jeg elsker "scoopene" mine! :D

Åssen plan har du for å bytte dioder? Har du planer om at jeg skal fikse det i påska? :P

Btw, ang film så har jeg ordna et cam med innebygd harddisk. Om du kjører oppover i mars kan vi ordne no greier da. Tenker type IS'en, Astraen min, Femmern til Espen, Stiffmeister, Harry med en Yaris Versting osv.. ;)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thklinge skrev:
Åssen plan har du for å bytte dioder? Har du planer om at jeg skal fikse det i påska? :P

Btw, ang film så har jeg ordna et cam med innebygd harddisk. Om du kjører oppover i mars kan vi ordne no greier da. Tenker type IS'en, Astraen min, Femmern til Espen, Stiffmeister, Harry med en Yaris Versting osv.. ;)

Stille LETT opp med en yaris verso værsting.! :driving

btw konge at det endelig kom bilder da nico! Så bra ut det dær!

glede mæ til og se nærmere på det dær...

OT: fikk du snakka me håvar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snakka med Håvar, ja. Det ser ut for at jeg har et hull i mappinga ved kald motor. Skal forvarme bredbåndslambdaen og se hvordan forholdet er der med bensin til luft når motoren er kald. Han anbefalte andre dyser og remap.... :) men han har ikke peiling så HAN stoler jeg IKKE på! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nicoloco skrev:
Fikk snakka med Håvar, ja. Det ser ut for at jeg har et hull i mappinga ved kald motor. Skal forvarme bredbåndslambdaen og se hvordan forholdet er der med bensin til luft når motoren er kald. Han anbefalte andre dyser og remap.... :) men han har ikke peiling så HAN stoler jeg IKKE på! ;)

Ok såpasss....

Nei ikke stol på han! =) Hakke peiling. Ring Olle han kain sånt =) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår