Zupra Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 HMMM!! faen kor lenge man skulle vente på et par bilder da Nico! Kan jo ik være så vanskelig å ta nån bilder. RØkk av veggen det kamera'et som rulle inn på borreriggen din da for f... ! treng jo ik gjøre ting så jævla vanskelig! :iconsm SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 HMMM!! faen kor lenge man skulle vente på et par bilder da Nico! Kan jo ik være så vanskelig å ta nån bilder. RØkk av veggen det kamera'et som rulle inn på borreriggen din da for f... ! treng jo ik gjøre ting så jævla vanskelig! :iconsm pms? damndamn volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 HMMM!! faen kor lenge man skulle vente på et par bilder da Nico! Kan jo ik være så vanskelig å ta nån bilder. RØkk av veggen det kamera'et som rulle inn på borreriggen din da for f... ! treng jo ik gjøre ting så jævla vanskelig! :iconsm Nordlenninger er ikke lett å kontrolere;) volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 FET! Har god sans for de to runde hullene i fangeren, det er annerledes og damn cool! Instrumentene øverst på midskonsollen kunne hatt oransje bakgrunnsbelysning i stedet for blå. Om du skal bytte alt annet til blått kan det bli litt mye. - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 oi oi oi oi. var på tia..!! Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 FET! Har god sans for de to runde hullene i fangeren, det er annerledes og damn cool! Instrumentene øverst på midskonsollen kunne hatt oransje bakgrunnsbelysning i stedet for blå. Om du skal bytte alt annet til blått kan det bli litt mye. Resten blir blått, ja! :) Kunne velge mellom rødt, grønt og blått. Da tok jeg blått med tanke på blå dioder i fremtiden. :) Jeg elsker "scoopene" mine! :D BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Her har det gått sport i å mase på bilder skjønner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Resten blir blått, ja! :) Kunne velge mellom rødt, grønt og blått. Da tok jeg blått med tanke på blå dioder i fremtiden. :) Jeg elsker "scoopene" mine! :D Åssen plan har du for å bytte dioder? Har du planer om at jeg skal fikse det i påska? :P Btw, ang film så har jeg ordna et cam med innebygd harddisk. Om du kjører oppover i mars kan vi ordne no greier da. Tenker type IS'en, Astraen min, Femmern til Espen, Stiffmeister, Harry med en Yaris Versting osv.. ;) - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg hadde egentlig tenkt at du skulle fikse det, ja! :) Video er jeg klar for! :D Oppdaterer deg fortløpende på nårtid jeg kommer til Tromsø! BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Har du ripa opp venstre framskjerm? Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 veisalt.... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Åssen plan har du for å bytte dioder? Har du planer om at jeg skal fikse det i påska? :P Btw, ang film så har jeg ordna et cam med innebygd harddisk. Om du kjører oppover i mars kan vi ordne no greier da. Tenker type IS'en, Astraen min, Femmern til Espen, Stiffmeister, Harry med en Yaris Versting osv.. ;) Stille LETT opp med en yaris verso værsting.! :driving btw konge at det endelig kom bilder da nico! Så bra ut det dær! glede mæ til og se nærmere på det dær... OT: fikk du snakka me håvar?? SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Fikk snakka med Håvar, ja. Det ser ut for at jeg har et hull i mappinga ved kald motor. Skal forvarme bredbåndslambdaen og se hvordan forholdet er der med bensin til luft når motoren er kald. Han anbefalte andre dyser og remap.... :) men han har ikke peiling så HAN stoler jeg IKKE på! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Fikk snakka med Håvar, ja. Det ser ut for at jeg har et hull i mappinga ved kald motor. Skal forvarme bredbåndslambdaen og se hvordan forholdet er der med bensin til luft når motoren er kald. Han anbefalte andre dyser og remap.... :) men han har ikke peiling så HAN stoler jeg IKKE på! ;) Ok såpasss.... Nei ikke stol på han! =) Hakke peiling. Ring Olle han kain sånt =) hehe... SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg