Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

Som alle kanskje skjønner har jeg gått og venta lenge og vel.. Jeg får nøye meg med å hente bilen iløpet av de 2 første ukene i September. Jeg får derimot tilsendt bilder og lignende snart! Får resultatene fra dyno-testen den 26. August.

 

 

Det her begynner jo og drøye kraftig...

 

Men det er sånn det er i trimmingsverden.. Er ikke første gang og Langt fra siste gang.. =) Bare så jævli synd at det er sånn... :-(

SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455.

Blir mer nytt fra oss på sommertreffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det her begynner jo og drøye kraftig...

 

Men det er sånn det er i trimmingsverden.. Er ikke første gang og Langt fra siste gang.. =) Bare så jævli synd at det er sånn... :-(

Herregud, skulle jeg bare hatt turbokonvertering så hadde den jo vært ferdig for lenge siden, men når man skal pensle på litt ekstra for hver dag og ha små justeringer og forandringer har man bare seg selv å klandre! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skulle jeg bare hatt turbokonvertering så hadde den jo vært ferdig for lenge siden, men når man skal pensle på litt ekstra for hver dag og ha små justeringer og forandringer har man bare seg selv å klandre! ;)

 

 

Hehe. ja blir sånn. æ vet kossn det føles. :): Glede mæ som faen til æ får alle delan til supra'n.. åh. det blir nyttårsaften og juleaften å hele greia samtidig. !!!!

SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455.

Blir mer nytt fra oss på sommertreffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. ja blir sånn. æ vet kossn det føles. :): Glede mæ som faen til æ får alle delan til supra'n.. åh. det blir nyttårsaften og juleaften å hele greia samtidig. !!!!

Og det værste av alt e at du mest sannsynlig må vente til da før du får delan også om du har bestillt fra Japan! ;) Uansett, 26'e August e dyno-test-datoen. Da e alt i motorrommet klart, så e det bare å montere stereo og senkesett, og det tar jo INGA tid! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer i takt med norsk lov ingen effektøkning da jeg i skrivende stund ikke har råd til å fortolle noen effektøkning. :) Jeg har skikkelig lyst på ca. 250 bhp.. :p Stereo... hmm.. 4 10" subber av høy kvalitet, 3-veis komponentsett fremme... 3 v12-forsterkere. Tja.. Dersom jeg vil kan jeg nok hente mere bass enn jeg hadde i Renaulten, jeg skal derimot styre litt unna Sound Pressure Level (SPL) og gå for Sound Quality Level (SQL), så med SQL oppsett vil jeg nok fortsatt spille hardt og høyt, men med en helt annen kvalitet... :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer i takt med norsk lov ingen effektøkning da jeg i skrivende stund ikke har råd til å fortolle noen effektøkning. :) Jeg har skikkelig lyst på ca. 250 bhp.. :p Stereo... hmm.. 4 10" subber av høy kvalitet, 3-veis komponentsett fremme... 3 v12-forsterkere. Tja.. Dersom jeg vil kan jeg nok hente mere bass enn jeg hadde i Renaulten, jeg skal derimot styre litt unna Sound Pressure Level (SPL) og gå for Sound Quality Level (SQL), så med SQL oppsett vil jeg nok fortsatt spille hardt og høyt, men med en helt annen kvalitet... :)

 

Gleder meg til å se og høre bilen! :thumb

 

Vi driver vurderer hva vi kan gjøre med vår bil. Felger, stereo og styling(småting!)

- 2006 mod. Ford S-Max Trend
- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv
- 2002 mod. Opel Astra G Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det denne det stod om i siste nr av gatebil magazine som skulle bli norges råeste privatfinansierte lexus? hva legger man egentlig i en "privatfinansiert" bil?

FETT! Har den stått i gatebil?! =) Nice! Privatfinansiert vil vel si at den ikke er sponsa på noen måte! Dette er jo garantert ikke det råeste som er laga av IS 200 i landet, det kan jeg ikke tenke meg. Jeg vet om ett biturbo-prosjekt, dette er sponset.. Kan ikke du ta og sende meg et bilde av den siden det stod på i bladet? De har ikke det på shell borti gata her! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, de ringte fra verkstedet idag. Det er jo bare 2 uker til bil skal på Dyno, tiden går jaggu fort.. :p Uansett, jeg spurte han om det var rart å kjøre LHD. Han bare: "Nah, mate! I'm used to it as most of the Porsche's and BMW's I work on are LHD, so it's pretty straight forward"... Greit tenker jeg, så jeg spurte bare av ren nysjerrighet hvilken BMW han siste jobbet med.. han svarer da med at han akkurat i går fikk inn et prosjekt. En sånn BMW M3 GTR E46. Moro bil å kjøre, men eieren var ikke helt fornøyd med effekten (!?). Kompressor og NOS skal på den, ja... ca. 600 bhp og 600 RWHP med nos.. :) Den vil jeg kjøre! =) Noen som kan sende meg bilde av Gatebil? har ikke funnet det på hverken ica eller shell... :(

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var morsomt og lese om is'en din i gatebil nico, merkelig at du ikke har skrevet inn der selv då?ettersom jeg har forstått, stå på,rå bil.. bra at noen ikke bare pimper standard pimpe biler men noe litt utenom det vanlige, ser stort potensiale i denne bilen

 

mvh

Mvh Audi-Rong

 

-Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var morsomt og lese om is'en din i gatebil nico, merkelig at du ikke har skrevet inn der selv då?ettersom jeg har forstått, stå på,rå bil.. bra at noen ikke bare pimper standard pimpe biler men noe litt utenom det vanlige, ser stort potensiale i denne bilen

 

mvh

Thanks. Ikke så mye å legge ut om hvordan den havnet der, men jeg ble kontaktet via bilforumet og spurt om de kunne legge bilder av bilen min og litt tekst. Scann inn siden og send meg på mail eller noe da!! nico54 ætt gmail dott com. det er stort potensiale i bilen ja, men tro meg, når du kjører den originalt skulle man ikke tro det! ;) DEN GÅR SÅ DÅRLIG ORIGINALT!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår