Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med newcastle ferga?

Let us know when it gets here, i wanna see it... !!!:hello:

Ps. Det er ikke ved fergekaia du skal vise bilen, silokaia..!!:thumb

silokaia? Okei, got it! :D Jeg skal si ifra her i tråden når jeg drar over for å hente den! :D Newcastle-ferga ja, kjører fra London til Newcastle... Det går finfint! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fortsatt ingen bider? :)

Okei, bare vri kniven i såret.... Jeg har ikke fått et bilde. De har åpenbart ikke prioritert det. Skal jeg være ærlig så er jeg litt skuffet over det.... Jaja, bilen skal på dyno neste helg, og bremsene går på iløpet av helga. Så vi får se om de får sendt over noen bilder da....

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg ser når jeg klikker inn her.

Lexsus is200 "drømmebilen".

hmmm en IS200 er langt fra noen drømmebil for meg. Ser på det som en konebil fra en amerikansk familie.

men men har ventet en stund på bilder og "bevis" på at faktisk bilen er i england til tunning.

jeg har faktisk begynnt og bli misteksom, tror ikke jeg er den eneste.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Det er jo bare min drømmebil, da. Har alltid hatt lyst på IS 200, men så fant jeg turbokonvertering i England, og da ble det en drøm for meg. Våkner fortsatt om natta og vrir meg og lengter etter bilen. Kan hende det bare er en drøm, ja. Hør her, jeg har like lyst til å se bilder og "bevis" som den neste mannen i gata, det gjør meg vondt at jeg ikke har fått et eneste bilde. Utenom det har jeg vel ikke så mye å bevise. Som du sier, det er jo bare en amerikansk konebil! ;)

Edit: Jeg er på toppen av dette mindre fornøyd med at jeg ikke har fått noen bilder. Det skulle være det minste jeg kunne forvente. Får håpe mekanikeren ikke har tid for at han jobber og sliter med bilen min! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår