sRt Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Slett inboxen din nico, får ikke sendt deg pm... (sendt fra elkjøp mysen forrige mandag). svar på pm om du finner den i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Side Bak Motor i original skitten tilstand Motor i original rein tilstand Motor med turbo: BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 YEAH BABY!!! :thumb edit: rustne bremsetromler er alltid like fint :tannløs: 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 YEAH BABY!!! :thumb edit: rustne bremsetromler er alltid like fint :tannløs: Jada jada. Skal gjøre noe med de bremsene. Take it easy! :) Og det er vel ikke akkurat tromler... BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 jo det er trommler. Brekk klossene ligger inni der og det kalles skive trommel. Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ser bra ut, ser bra ut :) Glad for noen bilder? Tok nå s@t@ns så lang tid da :P Og why the sudden change of avatar? 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Ser bra ut, ser bra ut :) Glad for noen bilder? Tok nå s@t@ns så lang tid da :P Og why the sudden change of avatar? Ja, det tok tid.. Hør her, jeg sovnet på sofaen under Simspons og våkna nå. nettopp og hadde pustevansker. Tenker tilbake til drømmen jeg hadde. Da hadde jeg fått bilen tilbake, men tror du ikke motoren brandt opp da jeg hadde kjørt i 1 minutt??? Den brandt så hardt at den rett og slett bare forsvant! :( For et mareritt.. huff.. OT: Fant ut at folk heller vil se bilde av en søt hund i avataren enn å se meg! ;) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tror dette her blir veldig bra jeg...:) Er så herlig at folk her inne trenger bildebevis og at noen ler av at du "kun" skal kjøre på 0,1 bar... Typisk bilforumet... Og det faktum at du ikke vil ha noen dekaler på bilen er det absolutt aller beste... Dekaltrimming og denslags er en trist uting, men det er kanskje bare min mening! Nydelig bil originalt, enda bedre når du er ferdig...:) Men skjønner ikke åffer du har montert Lexus-lykter på den...;) Det sies at ironi ikke utvikles før 12-13 årsalderen så det vil si at 75% av brukerne her inne ikke tok den! Lykke til med bilen! Tommy 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tror dette her blir veldig bra jeg...:) Er så herlig at folk her inne trenger bildebevis og at noen ler av at du "kun" skal kjøre på 0,1 bar... Typisk bilforumet... Og det faktum at du ikke vil ha noen dekaler på bilen er det absolutt aller beste... Dekaltrimming og denslags er en trist uting, men det er kanskje bare min mening! Nydelig bil originalt, enda bedre når du er ferdig...:) Men skjønner ikke åffer du har montert Lexus-lykter på den...;) Det sies at ironi ikke utvikles før 12-13 årsalderen så det vil si at 75% av brukerne her inne ikke tok den! Lykke til med bilen! Tommy Jah! Lexus-lykter er så harry! ;) Jeg lader kun 0,1 bar på vanlig gatebruk for å holde meg innfor det som er godkjent for den bilen i vognkortet. Lader 0,6 på bane.. :) Jeg holder bilen så godt som original, vurderer å få airbrushet en logo på tanklokket, det er det eneste. Bildebevis er en fin ting, dessverre har jeg ikke noe å bevise for folk i det store og hele. Jeg driter jo i om "Omega Evo 50000 nitro turbo" tror på meg, jeg. :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Så ut som en trommel ved et kjapt blikk. Rusta fikk meg til å tro det :p Fint du endelig har fått bilder da :D 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ser jo bra ut det her ! Men fysj så mye plastik deksler det er på nye motorer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ser jo bra ut det her !Men fysj så mye plastik deksler det er på nye motorer... Ja, snakk om å skjule skjønnheten!! :) BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Når får du kjerra hjem i gården da? - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 OT: Fant ut at folk heller vil se bilde av en søt hund i avataren enn å se meg! ;) OT: Dama mi måtte kikke i 3-4 minutter på bildet i avataren, hunden var visst så søt :) T: Steike flott bil dette blir..!! :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Var du på leiting etter felger til Lexusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg