Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

• Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut, ser bra ut :) Glad for noen bilder? Tok nå s@t@ns så lang tid da :P

Og why the sudden change of avatar?

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut, ser bra ut :) Glad for noen bilder? Tok nå s@t@ns så lang tid da :P

Og why the sudden change of avatar?

Ja, det tok tid.. Hør her, jeg sovnet på sofaen under Simspons og våkna nå. nettopp og hadde pustevansker. Tenker tilbake til drømmen jeg hadde. Da hadde jeg fått bilen tilbake, men tror du ikke motoren brandt opp da jeg hadde kjørt i 1 minutt??? Den brandt så hardt at den rett og slett bare forsvant! :( For et mareritt.. huff..

OT: Fant ut at folk heller vil se bilde av en søt hund i avataren enn å se meg! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette her blir veldig bra jeg...:)

Er så herlig at folk her inne trenger bildebevis og at noen ler av at du "kun" skal kjøre på 0,1 bar... Typisk bilforumet...

Og det faktum at du ikke vil ha noen dekaler på bilen er det absolutt aller beste... Dekaltrimming og denslags er en trist uting, men det er kanskje bare min mening!

Nydelig bil originalt, enda bedre når du er ferdig...:) Men skjønner ikke åffer du har montert Lexus-lykter på den...;) Det sies at ironi ikke utvikles før 12-13 årsalderen så det vil si at 75% av brukerne her inne ikke tok den!

Lykke til med bilen!

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette her blir veldig bra jeg...:)

Er så herlig at folk her inne trenger bildebevis og at noen ler av at du "kun" skal kjøre på 0,1 bar... Typisk bilforumet...

Og det faktum at du ikke vil ha noen dekaler på bilen er det absolutt aller beste... Dekaltrimming og denslags er en trist uting, men det er kanskje bare min mening!

Nydelig bil originalt, enda bedre når du er ferdig...:) Men skjønner ikke åffer du har montert Lexus-lykter på den...;) Det sies at ironi ikke utvikles før 12-13 årsalderen så det vil si at 75% av brukerne her inne ikke tok den!

Lykke til med bilen!

Tommy

Jah! Lexus-lykter er så harry! ;) Jeg lader kun 0,1 bar på vanlig gatebruk for å holde meg innfor det som er godkjent for den bilen i vognkortet. Lader 0,6 på bane.. :) Jeg holder bilen så godt som original, vurderer å få airbrushet en logo på tanklokket, det er det eneste. Bildebevis er en fin ting, dessverre har jeg ikke noe å bevise for folk i det store og hele. Jeg driter jo i om "Omega Evo 50000 nitro turbo" tror på meg, jeg. :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår