Morten_740 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 jeg holder på å bytte bil med en kamerat. er det mye feil med a4 1,8 1997 mod? hva bør jeg se etter i tillfelle feil? bilen er DEILIG. jeg sender ut et par bilder når jeg får tid:p:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 jeg holder på å bytte bil med en kamerat. er det mye feil med a4 1,8 1997 mod? hva bør jeg se etter i tillfelle feil? bilen er DEILIG. jeg sender ut et par bilder når jeg får tid:p:iconsm Er det ikke disse det er elendig forstilling på?Isåfall bør du sjekke om dette er byttet..Evt.høre etter ulyder få bilen på bukk å gå over det..Sjekk også når reg.reim,strammehjul og vannpumpe ble byttet og hvor lenge det er til neste gang...!Utover det vet jeg ikke,men det er veldig fine biler vertfall,så sleng ut bilder og evt. link til annonse...m'm Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Søk på forumet her..tror det er tatt opp 100 ganger :P Okey, litt overdrevet. Men du finner svaret på det ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg