Gå til innhold

Tråden om min BMW E36 318i

Ranger emnet

-BmW-318i-

Anbefalte innlegg

Update: 20.09.06 (Nygrill)

Info: Får ca ett halvt år siden kjøpte jeg min første bil å valget falt på en 1993mod BMW E36 318i Sedan. Er veldig fornøyd med bilen å var ikke klar over att den hadde slike egenskaper av å vere litt oppi åra .

Bilen: BMW E36 318i Sedan, 93mod. Tysk innport. Førstegangs registrert i norge i 97 (Diamond Black Metallic)

Eksteriør: 97 grill, M3 Front, M3 Speil, M3 Lister, M3-vinge, FK Chrome angle eyes, Chrome Blinklys, sotet blinklys på siden, M3 baklykter, sideskjørt å bakfanger lakkert helt ned. Lyktsenker. å en liten pynt på den orginala eksos påtta Felgene er no koppi av noen M3 felger (225\45\17 dekk dim). Satte meg ett mål med denne bilen her att det ikke sku bli no typisk "Kebab tralle" med chrom felger, chrom speil, sotete ruter, lexsus lykter osv. Så denn beholder BMW designen.

Interiør: Ganske orginalt grått å sort stoff interiør. Blir vell no mer m-teck stasj etter hvert tenker jeg

Motor: Ikke my å skryte av men en ganske orginal 1,8L M40 motor som flytter bilen trofast runt omkring i gatene. Nylig tatt en service på denne å skiftet reg-reim oxo fikset en liten eksoslekasje.

Stereo: Her er alt orginalt enda med unntak av en nyinnkjøpt Sony cd-spiller. Blir opgradering av stereon nå pengen strekker til.

Planer: Det som videre kommertill å blir gjort med denne bilen nå er litt senking (Vurderer 60\40 senk), M3 hekkinsats, liten leppe på M3 fangeren, å kansje en bakrutespoiler.

picture001smallfj4.jpg

20092006smallnd6.jpg

barbmw3tf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Osloområdet, er det Autotrio ja. Skal selv handle B10 der snart :)

Fin bil du har, men husk at du har ikke sideskjørt, sideskjørt settes utenpå kanalen :) Så du har nakne kanaler :) Ellers ville jeg kjøpt EVO leppen til fronten din. De FK lyktene der hadde jeg ikke sett før btw ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Osloområdet, er det Autotrio ja. Skal selv handle B10 der snart :)

Fin bil du har, men husk at du har ikke sideskjørt, sideskjørt settes utenpå kanalen :) Så du har nakne kanaler :) Ellers ville jeg kjøpt EVO leppen til fronten din. De FK lyktene der hadde jeg ikke sett før btw ;)

Er jo M3 speil på den...

Bilen var fin, den. Kunne vært pent med litt større felger, 19" f. eks. Chrome blir litt harry, men noe lignende som M3 har hadde vært stilig.

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Hadde tenkt å sette på skjørt på denn, men det ble ikke no av så solgte di til deg istede:D Hvor kjøper man den EVO leppa til m3 fronten a?

Er jo M3 speil på den...

Bilen var fin, den. Kunne vært pent med litt større felger, 19" f. eks. Chrome blir litt harry, men noe lignende som M3 har hadde vært stilig.

Takk. Ja litt større felger hadde vert nice, men vet ikke om pengene strekker til. Har dessuten akkuratt invistert i nye dekk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Hadde tenkt å sette på skjørt på denn, men det ble ikke no av så solgte di til deg istede :D . Hvor kjøper man den EVO leppa til m3 fronten a?

Hehe, var det deg jeg handla av ja ;) Men den leppa får du kjøpt på f.eks GS eller Motor Technik. Også hos BMW. Koster 4-500 kr, skrus rett på.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har stått stille her en stund her nå men kommer en liten update nå.

- Har skiftet hele grill ramma å satt på 97mod crom nyrer, ble ganske pent faktsik. Har også skiftet den plastikk innerskjermen over høyre hjul framme, får denn var dett en sprekk i så den subbet neddi hjulet. Den EVO leppa har jeg ikke fått sommlet meg til å kjøpt enda men den kommer vell på før snøen kommer håper jeg:)

Bilder kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider