Ezo Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Fikk parkeringsbot i dag, og må selvfølgelig syte litt.. Billetten min gikk ut 17:02, og jeg var på vei mot bilen min rundt 17:05 når jeg ser "herr. jeg er for feit for å bli politimann" vaglende ut av bilen sin. Han er hyggelig nok til å ta bilde av bilen min før jeg får sjansen til å si Hei. Dette er helt latterlig! Greit nok at for sent er for sent, men her snakker vi om 2-3 minutter! Jeg har jo ikke klokke heller, så jeg trodde jeg hadde god tid! Dette er latterlig! 700kr for 2-3 minutter! Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 "I don't need common sence when I've got the rule book." Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hehe bra sagt nomix Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hehe bra sagt nomix Var vel en løytnant i US Army som sa det. Passer veldig bra på paragrafryttere imo. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvis dine klokkeslett stemmer så klag Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Stemmer nok godt, fikk til og med jævelen til å skrive ned at jeg var der under bot-skrivinga, bortsett fra at han skrev at jeg var der 17:09 når klokka var 17:05! Helt latterlig! Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 en dag jeg var å bowla med noen kamerater så jeg på klokka og kom på at jeg måtte putte på mer penger på parkometeret, så jeg løper nedover og ser bilen og tenker det gikk greit, går til bilen min og ser det ligger bot på 500,- under viskern min. Jeg ser på billetten og sammenligner med klokka, jeg var nøyaktig ett minutt for sent(!!) og parkeringsvakten kunne jeg ikke se. Sure jævla penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Grunnen til at han skrev 17:09 og ikke 17:05 er sikkert fordi at når du klager og de ser at du "var der" 17:09 og ikke 17:05 så er du for sent ute, men hadde du vært der 17:05 så er du innenfor 5 minuttersfristen som de må vente før de gir deg bot... (tror jeg). Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Stemmer nok godt, fikk til og med jævelen til å skrive ned at jeg var der under bot-skrivinga, bortsett fra at han skrev at jeg var der 17:09 når klokka var 17:05! Helt latterlig! Hvordan vet du det var 17:05 når du ikke har klokke? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Grunnen til at han skrev 17:09 og ikke 17:05 er sikkert fordi at når du klager og de ser at du "var der" 17:09 og ikke 17:05 så er du for sent ute, men hadde du vært der 17:05 så er du innenfor 5 minuttersfristen som de må vente før de gir deg bot... (tror jeg). De har ikkeno 5 min regel, er mer en uskreven regel tenker jeg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Du slo meg der.. Jeg fikk 500kr for å har glemt å trekke GRATIS billett da jeg skulle inn på et kjøpesenter her i nærheten. På parkeringsplassen stod det 3 biler (mao nesten søkk tom) Kl var 17.46 (senteret stenger 18.00) da jeg parkerte... da jeg kom ut igjen lå bota på vinduet. Bota ble skrevet ut 17.48 stod det!! Jeg kom ut igjen 17.52... Hadde jeg sett den jævla vakta.. ååååhå!. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Du slo meg der.. Jeg fikk 500kr for å har glemt å trekke GRATIS billett da jeg skulle inn på et kjøpesenter her i nærheten. På parkeringsplassen stod det 3 biler (mao nesten søkk tom) Kl var 17.46 (senteret stenger 18.00) da jeg parkerte... da jeg kom ut igjen lå bota på vinduet. Bota ble skrevet ut 17.48 stod det!! Jeg kom ut igjen 17.52... Hadde jeg sett den jævla vakta.. ååååhå!. Ingen nåde for parkeringsvakter.. De tror de eier gaten, tvinger folk som jobber med å bære møbler til å flytte bilen og bære tingene 100-200 meter ekstra, og krysse trafikkerte gater! Vi kom med møbler, en fyr holdt på å legge tak eller noe, han hørte kviningen fra drittkjerringen og ristet oppgitt på hodet, mens han nikket mot sin egen bil langt nedi gaten.. Helvete og, eg skulle sperret inne bilene de har og hindret de i arbeidet og.. Parkeringsvakter har alltid på seg det kjempekule, steinharde og dritfurtne trynet når de er ute og går.. Hadde eg hatt en sånn nazijobb hadde eg hatt litt forståelse, men det hadde jo ingen merket.. Hater parkeringsvakter, selv om eg har forståelse for at de har en jobb som må gjøres.. De er bare så jævli flinke til å drite i alle forhold og å gi avslag på klager.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Problemet er at det er for få som tar bryet med å klage Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 du skulle kanskje putta på 10kr, til så ville vel det problemet vært løst? for du sa selv at du ikke hadde klokke, så da er det ekstra greit å være på den sikre siden. lykke til med klaginga på boten Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Jeg fikk inkasso for en stund siden for en bot jeg ikke hadde fått. Parkeringsvakten hadde skrevet boten og krysset av for levert på bilrute uten å ha gjort det fordi jeg stakk før hn fikk lagt den på ruta. Makan til frekkhet. Jeg ringte og lagde et helvette for p selskapet, fikk til og med se bilde og på bildet var jeg på vei til bilen for å dra. Enden på visa var at jeg slapp å betale inkasso avgiftene, men måtte betale boten Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg