Gå til innhold

Noe for Opel folket

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg faktisk har dysleksi selv? Det er jo noe som kunne forekommet det.

Og hvorfor bry seg? Litt humor har da aldri skadet noen (hvis du ikke har hørt om humor, så kan du lese mer om det emnet her)

Sa da ikke at Opel-folket var en egen gruppe folkeslag der hvor alle hadde dysleksi. Sa heller ikke at dysleksi var en svakhet, eller at jeg har noe "imot" dyslektikere generelt.

Sett deg ned, tell til 10 og ta deg slurk rødbrus, så kanskje du ikke blir så agressiv lenger og faktisk kanskje tar en liten spøk.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry ass, men sånne spøker tar jeg bare ikke, kjenner en del folk som har dysleksi, og dem har blitt mobbet for det en rekke ganger, og jeg ser jo da hvo mye dem tar dette inn på seg, så mulig jeg virker kjiip, men sånn humor tar jeg bare ikke........ nei jeg vet du ikke mente alle er det, men jeg syns det virket litt frekt, mye mulig jeg missforstår, men jeg klarer bare ikke sånne spøker....... nei ikke rødbrus, holder meg til cola, og jeg er ikke agressiv, og jeg tar ikke en sånn spøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke tok spøken min så hadde det kanskje vært bedre og holdt det for deg selv?

Folk har forskjellig humor. Og var virkelig ikke meningen at du skulle føle deg så truffet pga bekjentskapene dine.

Håper du klarer og le litt framover uansett. Faktisk ikke så skummelt som det kan virke som. Kan absolutt anbefales.

Sånn, da er vi ferdig med den saken.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider