Gå til innhold

Noe for Opel folket

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei hei småjenta. Den diskusjonen var vi vel strengt tatt ferdig med nå, helt til du nevnte det igjen:)

Men sånn on topic, mange tøffe Opel'er på den linken. Det skal jeg si meg enig i.

F.eks:

f01.jpg

Og:

edeltraut.jpg

Også:

asconaseppl4.jpg

Jau, denne her funker jo:

asconaseppl1.jpg

Får vel ta med denne her også:

city.jpg

Med denne så gidder jeg ikke å legge ut fler:

aero109402.jpg

Mye pent. Til og med som er Opel:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vil ikke påstå at jeg har dårlig smak;) Hehe. Bare ikke av den oppfatningen som mange andre, at man ha styling, store felger, dekaler og det som værre er (uten å gå i detaljer, for da blir det et langt innlegg:op).

Felger, senk, lakk og noen detaljer er alt som skal til for og få en bil til å skille seg ut i mengden:)

Styling på gamle biler er ikke no pent uansett (kanskje noen få unntak). Men ikke imot styling på nyere biler, bare at det er ikke noe man absolutt ha for å skille seg ut som desverre så altfor mange tror, noe som resulterer i at bilen skiller seg ut på en dårlig måte.

Jaja, nok tull ifra meg nå, skjønner nok poenget mitt:)

Og jepp, mange gamle Opel'er er fine. Bare synd med rusta. Kunne godt tenkt meg en Kadett C i stasjonsvognutgaven. Breie 13/14"ere med bra dekkstrekk og mye senk så har man en rå bil.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener...og er heelt enig.....på sånn som bilen din å d da, ekke bra med for my styling og dill dall...

mye kule kadett caravan'er..veit ikke om det går med 15" på kadett'n jeg? hvis d funker hadde d vært litt tøft da....skal ikke stort med motor til før dem går bra heller vøtt..rekord 22i motor er mer enn nok det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja:) Her snakker vi rå Opel. Faren min hadde en sånn en som arbeidsbil når jeg var liten. Men som jeg sa, synd med rusta. Han som kjøpte bilen tråkket igjennom gulvet når han var ute å kjørte:op

hehehee sant som du sier, var selv med å bygge opp en ascona til bilcross..den hadde stått 5 år i skogen og gress vokste oppigjenom gulvet, var så mye rust på den at det tok oss flere måneder og fikse opp bilen, vanligvis tar det ikke mer enn uke(med motorbytte og bur og alt)..satt meg inni den for å fjerne asfaltplater og da satt jeg på gulvet på den og datt rett igjennom og skrapet opp ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider