Tsbusa Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Er det noen her som har erfaringer med disse? Feil man bør se etter og slikt? Noe som er vanlige feil på disse også?.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glevi-900S Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Rust nederst på dørene og på bakluka. setevarmer lykteviskere rift/hull i setet nederst på ryggstøtta venstre side førerstol håndbrekket er ofte litt slakt/strammes ofte Overflaterust på bremser kommer ganske fort Men en herlig bil å kjøre, bruke, ok på forbruk, høy komfort og god plass. Anbefales ;) Har hatt min i over 3 år, og har kun byttet slitedeler, som bremser, håndbrekk og støtdempere. For mer info, se forum.saabturboclub.net. Ligger tilsvarende tråder der =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Har også hatt en SAAB ng900 94/95mod i 3 år nå... veldig fornøyd med den..lite rust, skjermbuer bak og nederst på kanalene bak ble litt angrepet.. ellers hadde jeg null problem med bilen i 3 år..skiftet bare olje, oljefilter og tennplugger.. knall bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats900MFR Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 min 94m hadde ikke noe rust,kun prikker nederst i dørene. 900 har vaier clutch, jeg vil ambefalle å bygge om til hydraulisk slik som 9-3 har.man får kjøpt ombyggingsett på Speedparts. bensinpumpene på disse bilene pleier og ryke på like over 200k km ellers er det helt konge biler Siter Swedish performance stcn N719 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kan jeg spøre hvorfor du mener at det er best med hydraulisk clutch? alt jeg har lært tilsier det motsatte Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats900MFR Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kan jeg spøre hvorfor du mener at det er best med hydraulisk clutch? alt jeg har lært tilsier det motsatte mulig at vaier er bedre på noen biler,ikke på 900. vaierene pleier ofte å ryke på disse bilene og fordi at det rett og slett er mye bedre å kjøre med, på min 94 900 så ble jeg utrolig sliten i foten etter å ha stått lenge i kø. de blir utrolig tunge med tiden, men man kan jo ta ned kassen og smørre opp igjen,men det er jo litt jobb Siter Swedish performance stcn N719 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg