pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 at det ikke er turtallssperre... det er jo livsfarlig med den motoren som våkner for fullt på 3000.... da skjer det mye.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hvis motoren er original, så er vel ikke høyt turtall noe problem. T kammen er ikke akkurat noen racer på høyt turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hvem trenger turtallsperre.. hehe kjekt kammen som regulerer der :driving Devil Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 veldig fint når bilen våkner som den gjør da... får jeg slepp på hjula så går den fort til 8000 liksom... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ingen fare, litt ventilflyt er ikke noe problem for en gammel bofors. Ettermontering av turtallsperre er ikke akkurat noe hokus pokus heller. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ettermontering av turtallsperre er ikke akkurat noe hokus pokus heller. Hva trengs? hva må jeg gjøre? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 HEHEHE! merka det en par ganger i vinter med turbovogna, ja... 8000 rpm er ikkeno problem, anna enn for øra... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 og hvor mye kan jeg lade en orginal B21et på? trenger svar på begge... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 med originale cooleren kan du trygt lade 0.9, riktignok med modifisert bensintrykk-regulator... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 lader på 0,9 nå.. regulatoren vet jeg ikke noe om.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 og hvor mye kan jeg lade en orginal B21et på? trenger svar på begge... Om du tenker på hvor mye ladetrykk du kan ha max før noe går til h*^"# er det vell rundt 1,3 kansje :bok Correct me if im wrong... Edit: hoho 244 innlegg =P Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 venter på svar med den turtallssperra! Hva gjør egentlig en bensintrykksregulator? dukenukem Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Originale intercooleren går til H*LVETE ved 1-1.1bar Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 ok.. da satser jeg på at jeg kjører på 0,9;) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
142 preformance Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 kan jo bare sette inn en rotor med turtals sperre.. Siter "Old Volvo`s never die`s, they only go faster" Volvo 142 72mod - b21et, megasquirt +++ Volvo 740 87mod - B230et 8,5x18 superstar kloster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.