lulle Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Nu kjem han lulle med nye spørsmål... Motoren en 350 chevy sb, er begynt å ånde oljerøyk/damp fra toppdekslene, den har ånda litt fra før. men langt fra som nu, ser litt skummelt ut, men motoren starter lett. hva kan det være??:puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 kan være helt normalt.. at det kommer overtrykk fra motoren, ut av toppdekslene er helt vanlig! spørs jo selvasgt hvor mye som kommer da men! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 kan være helt normalt.. at det kommer overtrykk fra motoren, ut av toppdekslene er helt vanlig! spørs jo selvasgt hvor mye som kommer da men! Det kommer mye, når jeg ruser motoren, er nesten motorrommet fult. det kommer når motoren blir varm. men det er jo logisk, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 sånn var camaroen min når jeg fikk den og da var det 1 deffekt toppakkning og rasserte ventiltettninger! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mopar 452 Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Hvis den ånder så mye som det du skriver så er det bare og overhale den.åndinga kommer av at det er slitt. det vil si den sliper kompreksjon mellom stempelringer og ned i bunnpanna. Det igjen lager trykk som du igjen får som ånding. Siter mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Ta en komp test på den du, så får du fort vite om det er mye lekasje eller ikke. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg