Freeman Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hei fikk beskjed om at jeg har brendt inngangene på forsterkerne min. En eldre utgave blaupunkt velocity burning desire 2 kanaler. noen som vet hva det koster å fikse dette eller hvem som utfører det? Er det verdt det? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 burning desire... navnet på forsterkern passet liksom rett inn i problemet her Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 send PM til matador her på forumet, han kan mye om sånt :=) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 men trokke han hadde vært så mye borti disse.. Oppegård elektrodiesel i oslo tar disse.. Morten der skal være ganske dyktig! hatt inne en Burning desire 2 der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Oppegård Elektrodiesel? Høres ut som ei sjappe i samme kategori som Førde Fisk & Video :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 men trokke han hadde vært så mye borti disse.. hehe...har ikke noe å si om man "har vært borti"... har reparert Blaukpunkt allrede i `88... :) men jeg har ikke tid og ikke er jeg så billig heller. finnes litt mer "avanserte kretser" enn dette forresten m'm Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 hehe...har ikke noe å si om man "har vært borti"... har reparert Blaukpunkt allrede i `88... :) men jeg har ikke tid og ikke er jeg så billig heller. finnes litt mer "avanserte kretser" enn dette forresten m'm jodda,er ikke en digital forsterker heller, så går vel greit for dem fleste med "gode" elektronikk kunskaper ;) En kollega av meg som nevnte om å ha snakket med deg ang en slik forsterker ser du, derfor jeg trodde du ikke hadde vært særlig borti,men er vel generelt sett ganske likt på de fleste i grunn prinsippet.. Godt ikke alle arbeider på dugnad. da blir man fort lei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Oppegård Elektrodiesel? Høres ut som ei sjappe i samme kategori som Førde Fisk & Video :D hehe :) Er "hoved" verkstedet til Robert Bosch konsernet/blaupunkt på stereo, elektro og bensin/diesel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jodda,er ikke en digital forsterker heller, så går vel greit for dem fleste med "gode" elektronikk kunskaper ;) En kollega av meg som nevnte om å ha snakket med deg ang en slik forsterker ser du, derfor jeg trodde du ikke hadde vært særlig borti,men er vel generelt sett ganske likt på de fleste i grunn prinsippet.. Godt ikke alle arbeider på dugnad. da blir man fort lei :) På ene stolpen i kjerringa sin bil fant jeg ett skilt som det stod "Denne bilen har vært polert hos: Tom`s tennis utstyr og bilpleie" Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg