Gå til innhold

Bmw M6!

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

fyy faen for en peen bil dette var ass.

skiltene tilsa at han kom fra Sveits, bilen var vinrød og så ut som en ganske ny modell, tror det er en 2006 modell.

herregud for en lyd det var i den når han rusa den opp for mekanikerne som kom ut for å se på den.

sinnsykt pen rumpe på den bilen:respect

slik skal jeg kjøpe etter jeg har fått min andel fra NOKAS Ranet:D

det eneste forskjellen på denne her og den jeg så, er felgene. de var mørke

17466_1024.jpg

17472_1024.jpg

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også en M6 som passer din beskrivelse, men det var i Tromsø, for et par-tre dager siden. Var sveits-flagg i skiltene på den bilen og, så regner med det er samme bilen som er på vei sørover. Var et par i 40-årene utifra det jeg så med to barn som måtte kravle i baksetet. :thumb

Meget rå bil som fikk mye oppmerksomhet i tiden den stod utenfor hotellet jeg jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene foran pleier som regel å være mer møkkete en felga bak, og i tillegg er ikke akkurat bilen sååå møkkete... Jeg tviler på at dem er møkkete..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry altså, men om dere syns den ræven der er pen, så lurer jeg på hvordan dere tenker! ;) Ser jo ut som en forvridd Stratus med formfeil...

MEN, bilen er nok temmelig heftig. M har alltid vært fett i mine øyne, og lyden til BMW-motorene kan få sammenlikne seg med. :) Ikke skyt meg da! :thumb

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider