205 gutmann Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 hei. er det noen som vet om det er vanskelig å kople til turteller på vectra a? Hvordan skal det gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ska du ha instrumentpanel med turteller i e d bare å plugge rett i. demontering av alt står her: http://www.calibra.no/howto.aspx?id=18 ska du ha sånn eksterne turteller så ska den ha pluss å minus å minus fra coil. http://www.calibra.no/howto.aspx?id=20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ok. men jeg har ikke turteller fra før i min bil blir det akkurat det samme da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ok. men jeg har ikke turteller fra før i min bil blir det akkurat det samme da? jepp! jeg hadde heller ikke turteller i min bil... det er kun plug and play;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ok. takk for hjelpen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jeg bare bumper denne tråden. Jeg bytta til speedo med turteller, det som skjedde når jeg kobla til det nye speedometeret var at motolampa tente og bilen sveiv nesten ikke på tomgang, sånn par 100 omdreininger akkurat nok til at den sveiv. Men turteller og alt annet virka! Noen som har noe ide hva det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Hvilken motor er det på Vectra'en din? Vurderer selv å plugge i instrumentskiver med turteller men vil helst ikke få samme problemet som deg... Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 kan ikke fatta at instrumentpanelet ska ha någe å jørr me kordan bilen svive!!!! min svive klokkefint t og me uden instrumentpanel i.... instrumentpanel e jo bare "informasjon" har jo inegnting me koss bilen oppføre seg trodde nå eg......???:confused: :confused: :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Neih, det høres jo veldig rart ut da... Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Min, sveiv au fint uten panelet i. Jeg satte det i, kjørte 100m så tente motoralampa og bilen sveiv så vidt på tomgang. Er jo veldig rart egentlig, skjønner ikke noe. Jeg fikk tak i enda et til så jeg får prøve det. Mordach: Jeg har en 1.8, noen andre som har prøvd å bytte på en 1.8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Jeg bare bumper denne tråden. Jeg bytta til speedo med turteller, det som skjedde når jeg kobla til det nye speedometeret var at motolampa tente og bilen sveiv nesten ikke på tomgang, sånn par 100 omdreininger akkurat nok til at den sveiv. Men turteller og alt annet virka! Noen som har noe ide hva det kan være. det kommer av at motorstyringen din ikke får signal om at bilen kjører... kaller det bare kjøre signal jeg =) ergo den ruskete tomgangen... aner ikke løsning på det, men da veit du/dere hva som må utbedres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Hei, Hvilken motor har du i bilen din, hvilken årmodell? har du sjekket feilkoder ved hjelp av blink i instrumentpanelet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg