mr_primera Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Er det noen som har prøvd å satt på universal sideskjørt på en primera p10? Eller veit om det er vanskeligere enn å sette på orginale? Fant noen fine universale sideskjørt på http://www.carzonespecials.be/universal.php?lan=eng Evt noen som vet prisen på orginale sideskjørt? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Bare du får riktig lengde på skjørtene bør det jo sikkert gå greit. Jeg har Lumma skjørt på min Bora og jeg måtte mekke litt for å få de festet. Lengden var riktig, men det var ikke så mye å feste dem i. Jeg skjærte til plastplater som jeg skrudde fast og så skrudde jeg skjørtene fast i platene. Husker ikke om det gjaldt alle skruene eller om jeg fikk skrudd noen fast i selve bilen. Litt sikaflex e.l. langs kanten er også lurt å bruke. Bruk teip og f.eks dekk til å presse skjørtene inntil mens limet tørker. Derimot må det være jævlig kjedlig å få skjørt som er litt for lange eller for korte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by hercem Bare du får riktig lengde på skjørtene bør det jo sikkert gå greit. Jeg har Lumma skjørt på min Bora og jeg måtte mekke litt for å få de festet. Lengden var riktig, men det var ikke så mye å feste dem i. Jeg skjærte til plastplater som jeg skrudde fast og så skrudde jeg skjørtene fast i platene. Husker ikke om det gjaldt alle skruene eller om jeg fikk skrudd noen fast i selve bilen. Litt sikaflex e.l. langs kanten er også lurt å bruke. Bruk teip og f.eks dekk til å presse skjørtene inntil mens limet tørker. Derimot må det være jævlig kjedlig å få skjørt som er litt for lange eller for korte... Får jobbe litt med å få festet de, så går det nok bra ja:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Dalhems har sideskjørt tilpasset p10. koster ca.4500.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Mener at Volvo S40 sideskjørtene skal passe rimelig greit. Men nå husker jeg ikke helt om det var S/V 40/70 som passet. Ellers monteres de originale SRI skjørtene ved at du borrer hull i kanalen og dytter en dubbeditt inni den så sitter det andre duppedatter på sideskjørtet som tilfeldigvis passer i duppedittene. Ganskje enkelt. Så tror jeg det sitter i en skrue eller to ved skjermene. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 har hørt om folk som lager skjørt etter lengden på bilen din Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg