Gå til innhold

Tips til hvilken sub(er) jeg kan kjøpe?

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

Tror faen meg det altså, ble jævla hypp på sånne sjøl når eg har sittet å sett på de.

Ta en titt på den veiledningen til JL Audio på den siden jeg har linket til der ser du ca hvor mye RMS fra forsterker som er optimalt for de forskjellige størrelsene i W7 serien.

Kremt kremt:

10W7:

http://cgi.ebay.com/JL-Audio-10W7-10-Subwoofer-HUGE-W7-HIGH-END-SUB-04-NEW_W0QQitemZ250012156742QQihZ015QQcategoryZ39771QQtcZphotoQQcmdZViewItem

13W7:

http://cgi.ebay.com/JL-Audio-13W7-13-5-Subwoofer-HUGE-W7-HIGH-END-SUB-2004_W0QQitemZ250012823487QQihZ015QQcategoryZ18805QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Thanks, mate! :) Bekymrer meg egentlig ikke for at jeg ikke skal ha nok effekt! ;) Nå kan det virke skrekkelig innbilsk, men jeg har sinnsykt god tro på forsterkerene mine! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dette er vel mere SPL-sub enn noe annet

SZ er et konstuert med tanke på meget høy SQ og ikke dB. At noen bruker det i dB konkurranse er fordi det har stort membranareal og ganske ekstrem slaglende. Men er du ute etter bass som spiller uforskammet dypt og pent så er SZ et meget godt valg.

Og jo, du får plenty fylde fra SWS-10 i 20-25 liter kasse. Litt stort å få plass til under sete i en vanlig bil men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SZ er et konstuert med tanke på meget høy SQ og ikke dB. At noen bruker det i dB konkurranse er fordi det har stort membranareal og ganske ekstrem slaglende. Men er du ute etter bass som spiller uforskammet dypt og pent så er SZ et meget godt valg.

Og jo, du får plenty fylde fra SWS-10 i 20-25 liter kasse. Litt stort å få plass til under sete i en vanlig bil men:)

Pål: go'pris a.s.a.p vs go'pris på transport! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å søke litt på Van Gogh, eller Reference som den heter nå, her på forumet så finnes det ikke annet enn positive kommentarer og hyllester om dem. Denne bassen er rett og slett sinnsykt bra til en veldig hyggelig pris, sammenlignet med andre elementer i samme prisklasse.

Det er vel en grunn til at en viss person i en arosa har 2 stk Van gogh mens resten av stereoen koster en del mer også ;)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider