Gå til innhold

Ingierstrand treff IGJEN!? :D

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Etter et så vellykket sommer treff/vår treff som det var sist så må vi kunne få ordnet noe enda større en sist gang! Forhåpentligvis flere enn sist, pga sist gang var fristen kort, datoen ble sent avgjordt og kanskje ikke så mange rakk og få med seg dette... Men mange kom det jo! :D Blant annet besøk av max power, gatebil, Hafsengen....supraer, skyline, lighting, RX-7 Lamborgini osv...:thumb

Film og bilder fra sist treff de som lurer på hvordan det så ut:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127481

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126320

Da forslår jeg en dato etter ferie rushen er over, og tenker på 1-2september... 1.september er en fredag, greit nok for mange jeg har snakket med, men dette må vi selvsagt bli enige om først:D

Dato klokkeslett: 26August 2006 kl. 19.00

Ingerstrand parkering, stay tuned to MP3 FM97.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

JEg synes vi heller skal ta det i august...

Og på en lørdag. Det er alltids fler som kommer på en lørdag enn fredag.

Og sånn i 20-21 tiden må funke bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

genialt!! de siste dagene har jeg savna treffet på ingierstrand, så blir bra med et til.. men september er jo lenge til og det hadde vært rått med 2 treff til før snøen kommer.. hva med lørdag 19 august og et treff til i midten av oktober??

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt fra Oslo, retning Moss ca

Kommer du på mopeden? ;D

tenkte litt på det :P men mot moss? eller fra moss mot oslo? og hvor mot moss er det det er isåfall?? mellom son og moss?

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foreslår lørdag 12 august. det 2 uker til. hva mener folket om det?

og kjører vi samme plan som sist, med burne plass øverst og parkering nede

Enig!m'm skal vi prøve å ha på 1radio kanal alle samma. sist ble det jo bare bråk siden alle spilte forskjellig musikk...m'm ?

Hvis det blir like fullt som sist må vi ofre litt av plassen der oppe da

:pics

IMG_2163.jpg

Også skal vi prøve å holde glass flasker og anna dritt i søple bøttene eller ta vare på dette til nærmeste bensin stasjon og kaste det der, er så jævli synd for stakkarne som treffer og i værstefall ødlegger noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår