Gå til innhold

Ingierstrand treff IGJEN!? :D

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Ja 12 august høres kjempe bra ut! Og ja vi kaster ikke flasker osv. Badegjester kan få glasskår i foten eller i verstefall noen kan punktere. ;)

Probe GT skift datoen i toppen av treet her fra 2 sep til 12 aug.

Da kan vi si at treffet starter mellom 1800 og 1900.

Og de som skal spole opp litt gummi fåreslår jeg at gjør dette mens det er lys ute. Får fotografene litt bedre lys:)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer folk fra Sørum og Indre Østfold også, sånn som sist? m'm

Datoen er ikke satt, det var bare et forslag, men 12august passer bra det da!

Litt dumt om det blir mørkt når folk byr opp på dans, men litt kjipt om politi kommer med engang, kan jo drøye slik så lenge som mulig, DET syntes jeg var lurt:cab

OG ja, gi faen å knus flasker å søple ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Nei!

Vi tar det litt seinere i august a gutta, det er jo bare 2 uker til 12 august!

Er greit med litt mer tid?

Ikke er jeg hjemme 12 august heller, og vil for ALT I VERDEN (nesten) ikke gå glipp av et streetmeet :(

Så hva med lørdagen etter, 19 august?

Det er mer lagom, vel?

Men, men der har kanskje bestemt dere, håper ikke det men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske enig egentlig at 12.aug er litt tidlig.. folkens, vi kan jo vente noen dager til så får HEMI være med;)

Også får vi fått med alle folka fra sørum, drammen og østfold som var med sist innen den tid m'm

Det er sommer, og folk er ikke her inne og leser så mye som ellers så derfor syntes jeg datoen skal være den 19.august! Har på følelesen at dette blir enda større en sist:D Kjenner til det, streetmeets har voks og vokst med tiden, sånn skal det være folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Da skal jeg være klar for å børne litt den kvelden jeg og :)

kanskje flere folk får si hva de synes her da, før endelig dato settes... ?

Og så går det an å lage en ny tråd etter det, med tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 funker vel fett. Kommer nok jeg ja. Hemi426 skal du fyre opp dodgen kanskje?? :)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår