volvokvaløya Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 ok,er vell bra det :) Får se hvis jeg ikke finner er fint 242 karr om jeg enten selger 16v motoren eller om jeg bare lar den stå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Kjører en 16V topp på de volvo blokkene mener jeg at det ikke er nødvendig å drive å torte å kødde for mye med den for det er begrensa hva selve blokka tåler... Prøver en seg på 600-700 hk på ei volvo blokk kommer den til å sprekke rimlig fort trur jeg, men det er jo delte meninger om det da.... Hvis jeg skal ha no anna motor en gang så blir det ihverfall Audi, der kan en kjøre 1000hk uten å gjøre noe som helst! Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Audi, der kan en kjøre 1000hk uten å gjøre noe som helst! Hehe Og så ler vi litt alle sammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jo,har tenkt tanken.Er begrenset hva ei 20 år gammel 23 blokk tåler. Får jeg tak på en bra orginal 242 så skal da blokka få bli pint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Og så ler vi litt alle sammen... Bare å se på Jon Arne og Bakken det... Skulle jeg bygd en motor med 500hk og som er mulig å bygge vidre på så hadde ikke det blitt volvo for de blokkene er det jo begrensa hva tåler... Hvorfor trimme på ei volvoblokk som høyst sannsynlig sprekker med 600hk når en kan trimme på ei Audi blokk som tåler det dobbelte uten noe mods?? Du ender på ca samma sum om du bygger det ene eller det andre alikevell... Og det er jo akkurat ikke så veldig mye orginal volvo better i den motorn skal du prøve å bikke 700hk.... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Bare å se på Jon Arne og Bakken det...Skulle jeg bygd en motor med 500hk og som er mulig å bygge vidre på så hadde ikke det blitt volvo for de blokkene er det jo begrensa hva tåler... Hvorfor trimme på ei volvoblokk som høyst sannsynlig sprekker med 600hk når en kan trimme på ei Audi blokk som tåler det dobbelte uten noe mods?? Du ender på ca samma sum om du bygger det ene eller det andre alikevell... Og det er jo akkurat ikke så veldig mye orginal volvo better i den motorn skal du prøve å bikke 700hk.... Se på S2n til Henrik Røed. Gikk med 803 hk i 2 år uten et eneste problem. Litt oppgraderinger i år så fikk han 813 hk. Orginalt drivverk og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jonus kjører jo med over 1100 hk på org audi blokk og bakken med i overkant av 900 med mye mer potensiale.... Personlig så skjønner ikke jeg hvorfor folk surrer med volvo blokker og 700hk da men... Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Se på S2n til Henrik Røed. Gikk med 803 hk i 2 år uten et eneste problem. Litt oppgraderinger i år så fikk han 813 hk.Orginalt drivverk og :) Det er riktig nokk en audi motor, så alle veit det.. Hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det er riktig nokk en audi motor, så alle veit det.. Hehe Å faen, det visste jeg ikke... Jeg har forlatt Volvo sine motorer, og kommer ikke tilbake:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Jonus kjører jo med over 1100 hk på org audi blokk og bakken med i overkant av 900 med mye mer potensiale.... Personlig så skjønner ikke jeg hvorfor folk surrer med volvo blokker og 700hk da men... Hehe Bakken har jo "Volvo" motor i 340n da! Står Volvo delenummer på blokka ;) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Man kan bare fortsette diskusjonen med å spørre hvorfor bruke Audi, når man kan få v8. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Bare å se på Jon Arne og Bakken det...Skulle jeg bygd en motor med 500hk og som er mulig å bygge vidre på så hadde ikke det blitt volvo for de blokkene er det jo begrensa hva tåler... Hvorfor trimme på ei volvoblokk som høyst sannsynlig sprekker med 600hk når en kan trimme på ei Audi blokk som tåler det dobbelte uten noe mods?? Du ender på ca samma sum om du bygger det ene eller det andre alikevell... Og det er jo akkurat ikke så veldig mye orginal volvo better i den motorn skal du prøve å bikke 700hk.... Men 1000hk på uåpnet Audi blokk? Slutt å tøyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Men 1000hk på uåpnet Audi blokk? Slutt å tøyse. Ingen som har sagt den er uåpnet da! Men blokka er ikke forsterka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ang eksoshus, med AR63 hus så kan man fort få litt baktrykk, henrik H har ar 82 hus, og han lader 2 kilo på motoren sin uten noe nevneverdig baktrykk. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Men 1000hk på uåpnet Audi blokk? Slutt å tøyse. Blokk ja... Forskjell på blokk og bettane som sitter nedi der veitdu.. Hehe Bånndel er en anna ting... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg