Gå til innhold

Håpløs Opel-råner på Nesttun!

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Var ikke ment som kritikk mot Opel da folkens, jeg disser ikke Opel, men råneren. :) Easy! Er nok mange volvorånere med mye lyd og lite fart også ja! Tviler absolutt ikke! Hadde det vært en Volvo så hadde jeg ledd like mye da! :P

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne rånere burde vært fratatt opelen og fått utlevert en liten trehjulssykkel.. dårlig gjort av han å få folk til å le av opel.. hvilke opel kjørte han? skal snakke til han hvis eg ser han.. :iconsm . sikkert en som nettop har fått lappen og ikke helt vet hvordan han skal løse bilen.. hehehe... :hello:

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm lurer på om det var samme mannen som passerte meg idag...grønn opel?tenkte bare "fy faen, kem som gidd å kjøre rundt i det bråket der". Har ikke noe imot opel jeg heller, for meg kan man kjøre hva man vil, men ka e vitsen med øredøvende bråk i bruksbilen...var det ikke en vectra B?effektanlegg ok, men det får være grenser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne rånere burde vært fratatt opelen og fått utlevert en liten trehjulssykkel.. dårlig gjort av han å få folk til å le av opel.. hvilke opel kjørte han? skal snakke til han hvis eg ser han.. :iconsm . sikkert en som nettop har fått lappen og ikke helt vet hvordan han skal løse bilen.. hehehe... :hello:

Hehe! :) Lo ikke av opelen egentlig, bare kjørestilen. :) Tror det var en Astra stv. men er pokker ikke sikker.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
  • 1 month later...
Du satt vel og gleda deg til å komme hjem å kjefte på han på internett! :D

Her er hva Øyvind Colliander skriver i andre tråder:

Jeg er i mot at folk gjemmer seg bak pc-skjermer, og ikke står for hva de er og det de skriver.

Gjemme seg bak pc-skjerm istedenfor å gi beskjed til føreren.. Jaja. Du beviser nok en gang hva du er Colli :violin:

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel folket drar den litt lengre ut en de fleste men det er pga kjærligheten til merket.

Da håper jeg virkelig at du mener han ødelegger for dere andre opel folk?? ikke at han drar det "Så langt" fordi han elsker merket... hehe

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider