Sæther Racing Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Jeg var ute og kjørte i går fikk en telefon fra min bror at min svenske familie hadde kommet på besøk og jeg måtte komme hjem fort for og hjelpe og bære ut av bilene dems. Jeg girte ned og trykket på pedalen litt hardere en vanligt. kjørte forbi 1 bil i 40 sonen. Det var ikke alverdens plass men jeg tenkte det er 40 sone så bilene kommer ikke så fort. jeg kjørte forbi. Tenkte ikke mer over det. Så kom jeg hjem og etter litt bærehjelp titter jeg inn på bilforumet. Der har en Personligt vendetta startet mot meg av 16 år gammel gutt.det var nemligt han jeg kjørte forbi i 40 sonen. Det skal han begynne og undervise meg hvordan jeg skal kjøre på bane. Hele diskusjonen ender med at han sier han kjører fra meg på rudskogen. Neste gang føler jeg for og krasje i han med "L" slik blir jeg provesert av og håper BILFORUMET.NET kan få en aldersgrene med 18 år snart eller noe! Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Litt dumt å starte en ny tråd om dette når den gamle ble stengt.... spamspam Dessuten var det så vidt jeg forsto guttens far som skrev innleggene, og en fortvilet uttalelse kan vel knapt kalles en personlig vendetta... (isåfall har du aldri vært utsatt for en personlig vedetta før.) Jeg forutser umiddelbar stengning... - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Og så er vi ferdige med denne saken... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg